Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE MN - ACHIZITIE CONDUCTOR DE BOBINAJ, DIN CUPRU DUBLU EMAILAT


Anunt de participare (utilitati) numarul 142533/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): SISE Muntenia Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 58, Ploiesti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: Adresa: Sos . Stefan cel Mare , nr. 1A BucurestiPunct de lucru: SISE Muntenia Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: Adresa: Sos . Stefan cel Mare , nr. 1A BucurestiPunct de lucru: SISE Muntenia Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: Adresa: Sos . Stefan cel Mare , nr. 1A BucurestiPunct de lucru: SISE Muntenia Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440396, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE MN - ACHIZITIE CONDUCTOR DE BOBINAJ, DIN CUPRU DUBLU EMAILAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele S.I.S.E. Muntenia Nord situate in: Ploiesti, Campina, Galati, Buzau, Targoviste, Braila, Focsani,
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 638.33 si 1, 113, 687.03RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE CONDUCTOR DE BOBINAJ, DIN CUPRU DUBLU EMAILAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44318000-2 - Conductori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTDENUMIRE TOTALcantitate (kg.)minimmaxim
1 Conductor de cupru ET20, 25 mm 5 10
2 Conductor de cupru ET20, 35 mm 8 20
3 Conductor de cupru ET20, 40 mm 40 150
4 Conductor de cupru ET20, 45 mm 10 20
5 Conductor de cupru ET20, 50 mm 40 240
6 Conductor de cupru ET20, 55 mm 20 50
7 Conductor de cupru ET20, 60 mm 40 220
8 Conductor de cupru ET20, 65 mm 40 300
9 Conductor de cupru ET20, 70mm 40 660
10 Conductor de cupru ET20, 75 mm 40 340
11 Conductor de cupru ET20, 80 mm 100 800
12 Conductor de cupru ET20, 85 mm 60 450
13 Conductor de cupru ET20, 90 mm 100 1200
14 Conductor de cupru ET20, 95 mm 20 40
15 Conductor de cupru ET21, 00 mm 200 1250
16 Conductor de cupru ET21, 05 mm 10 600
17 Conductor de cupru ET21, 10 mm 100 1550
18 Conductor de cupru ET21, 12 mm 40 400
19 Conductor de cupru ET21, 20 mm 200 2010
20 Conductor de cupru ET21, 25 mm 10 50
21 Conductor de cupru ET21, 30mm 200 5050
22 Conductor de cupru ET21, 32 mm 10 450
23 Conductor de cupru ET21, 35 mm 20 100
24 Conductor de cupru ET21, 40 mm 200 3640
25 Conductor de cupru ET21, 45 mm 40 450
26 Conductor de cupru ET21, 50 mm 20 160
27 Conductor de cupru ET21, 55 mm 10 350
28 Conductor de cupru ET21, 60 mm 80 2100
29 Conductor de cupru ET21, 80 mm 20 40
30 Conductor de cupru ET22, 00 mm 60 1850
31 Conductor de cupru ET22, 24 mm 20 300
32 Conductor de cupru ET22, 40 mm 20 300
33 Conductor de cupru ET22, 50 mm 40 50
34 Conductor de cupru ET23, 00 mm 80 1360
35 Conductor de cupru ET23, 50 mm 10 70
36 Conductor de cupru ET23, 75 mm 80 1200Cantitatile minime si maxime precizate sunt esimative si mentionate doar pentru a da a o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta neasumandu-si obligatia de a achizitiona cantitatea minima.
Se pot depasi cantitatile maxime pentru unul sau mai multe tipuri de conductoare de cupru, cu conditia incadrarii in valoarea maxima totala a acordului-cadru.
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 638.33 si 1, 113, 687.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In ordinea crescatoare a loturilor garantiile de participare sunt: 7, 83; 15, 65; 122, 30; 15, 49; 193, 22; 40, 66; 178, 90; 243, 96; 536, 71; 273, 72; 640, 66; 364, 01; 970, 70; 30, 74; 1011, 15; 478, 93; 1237, 24; 303, 32; 1604, 42; 39, 91; 3998, 59; 356, 31; 79, 18; 2882, 15; 356, 31; 125, 42; 277, 13; 1653, 79; 31, 50; 1504, 42;243, 96; 243, 96; 40, 66; 1105, 95; 56, 92; 975, 84;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelorPentru o evaluare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data la care se face echivalenta leu/valuta este 10.04.2013Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante SISE Muntenia Nord - RO38 RNCB 0205 0442 6721 0001, deschis la BCR Ploiesti., sau fila CEC. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.b)Scrisoarea de garantie bancara pentru participare la licitatie/ instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care operatoriieconomici participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare.c) In numerar la caseria unitati daca nu depaseste valoarea totala de 4000 lei.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltrii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume : declaratie in conformitate cu anexele nr.1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.Modalitatea de restituire a garantiei de participare- conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% conf. Legii 346/2004. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eleigibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
Certificat de participare cu oferta independenta
Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt: Deliu Alexandru - Director; RusuIoan - Director Tehnic ; Dima Viorica-Sef Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite; Paraschiv Georgeta - Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul", emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.
Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare. Se va anexa un document constatator / recomandare emis/emisa de unul dintre beneficiarii la care se face referire in Formularul C1, sau o declaratie din partea operatorului economic, in coprie certificata "conform cu originalul".
documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante , Ploiesti, str. Andrei Muresanu, nr.58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 2. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind. 2 - OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FISE ELECTRICA SERV -SISE Electrica Muntenia Nord
Adresa postala: str. Andrei Muresanu, nr 58, ,Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100379, Romania, Tel. +40 372440396, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer