Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE MO - Servicii de paza


Anunt de participare (utilitati) numarul 73651/17.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE Electrica Moldova
Adresa postala: Bacau, Stefan cel Mare, nr.28, ,Localitatea: BACAU, Cod postal: 600360, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Productie Achizitii, Tel.0234/205502, Fax: 0234/205504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE MO - Servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: sediul SISE Electrica Moldova si Agentiile din subordine (Bacau, Neamt, Suceava, Vaslui)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA pentru sediul SISE Electrica Moldova si Agentiile din SISE Electrica Moldova (Bacau, Neamt, Suceava, Vaslui)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de paza pentru 1 anLot 1 - Servicii paza pentru SISE Moldova si AISE BacauLot 2 - Servicii paza pentru AISE NeamtLot 3 Servicii paza pentru AISE SuceavaLot 4 Servicii paza pentru AISE Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: intre 450, 000 si 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1- 2.000 leiLot 2 - 1.600 leiLot 3 400 leiLot 4 800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere nelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Formularul 1 in original; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formularul 2 in original; 3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat in original sau copie legalizata. 4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale in original sau copie legalizata. 5.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. 6. Copie dupa licenta de functionare eliberata de Ministerul Administratiei si Internelor Inspectoratul General al Politiei pentru paza si monitorizare sisteme de alarma.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri pe ultimmii 3 ani: fisa de informatii generale-formular 3
2. Copie dupa ultimul bilant contabil depus si inregistrat la organele competente, semnat si stampilat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte care a avut ca obiect executarea unor servicii similare celor pentru care este depusa oferta-formular 4;pentru cel putin unul din cele 3 contracte solicitate trebuie sa faceti dovada ca ati efectuat sau efectuati paza inarmata.Pentru fiecare contract similar se va completa fisa de exp. similara insotita de copie dupa contr. de servicii si recomandarea beneficiarului.2.Declaratie care sa contina inf. privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoare sau alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contr..Se va face dovada existentei permisului de portarma pentru toti angajatii care vor deservi punctele de paza(cel putin 3 angajati pentru fiecare post).In termen de 30 zile de la incheierea contractului se va prezenta copie dupa documentul doveditor emis de organele in drept din care sa reiese dotarea cu cate o arma pentru fiecare post in parte;nerespectarea acestei conditii va duce la rezilierea contractului.3.Declaratie pe propria raspundere ca exista in dotare, pentru fiecare post: baston de cauciuc, spray iritant-lacrimogen, statii radio sau telefon mobil, lanterna, fluier si alte echipamente.4.Declaratie care contine inf. privind numarul mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si a persoanele resp. direct cu indeplinirea contractului, Curriculum vitae ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului. Pentru conducatorul societatii se va prezenta, in original, certificatul de cazier judiciar, eliberat de IGP cu cel mult 90 zile inainte de data licitatiei.5.Se va face dovada existentei costumatiei distincte, cu insemnele firmei pentru toti salariatii firmei care vor deservi posturile de paza.Se vor prezenta poze sau pliante cu costumatia pusa la dispozitie de firma prestatoare impreuna cu o scurta descriere a acesteia.6.Firma de paza trebuie sa faca dovada ca este asigurata in ceea ce priveste plata daunelor in cazul producerii de pagube achizitorului in timpul prestarii serviciilor de paza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 10:30
Locul: SISE Electrica Moldova, Bacau, Stefan cel Mare, nr.28, tel. 0234/205502, fax: 0234/205504
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: SISE Electrica Moldova, str.Stefan cel Mare nr. 28, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600360, Romania, Tel.0234/205502, Fax: 0234/205504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer