Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE TN CUTII DE DISTRIBUTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 143462/07.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213065110, In atentia: MIHAI COPOERU, Email: [email protected], Fax: +40 213065104, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Transilvania Nord, str. Taberei nr 20, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 372640395, In atentia: Cosmin Hedesiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372640382, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Transilvania Nord, str. Taberei nr 20, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 372640395, In atentia: Cosmin Hedesiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372640382, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Transilvania Nord, str. Taberei nr 20, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 372640395, In atentia: Cosmin Hedesiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372640382, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
FILIALA SOCIETATII ENERGETICE
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TN CUTII DE DISTRIBUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face de catre furnizor la depozitul SISE Transilvania Nord, str. Cantonului FN, Cluj Napoca, pe cheltuiala furnizorului.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 801, 588.8 si 1, 557, 963.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contr subsecv: se vor atribui contr subsecv saptamanal. Obiectul reluarii competitiei va fi pretul unitar. Atribuirea contractelor subsecvente se va face pentru valoarea totala cea mai scazuta. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecv pt lot 1-30000lei si pt lot 2-20000lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cutii de distributie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213100-3 - Cutii de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile aferente acordului cadru pe loturi:
lotul 1: cant. min 211 buc- max 405 buc
lotul 2: cant. min 140 buc- max 347 buc
Cantitatile aferente celui mai mare contract subsecvent pe loturi:
lotul 1: cant. min 5 buc- max 60 buc
lotul 2: cant. min 5 buc- max 40 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 801, 588.8 si 1, 557, 963.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 15000 lei(7500 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 1 si de 15000lei (7500 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Mod de constituire: Se va constitui prin virament bancar sau prinntr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul autoritatii contractante este RO87RNCB0106026028930010 deschis la BCR Cluj.In conformitate cu 278^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de ...... , daca contestatia este respinsa ca nefondata, Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de curs BNR valabil cu 6 zile inainte de termenul limita de primire a ofertei. Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri)din valoareacontractului de furnizare si se va constituie prin: - scrisoare de garantie bancara si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18)- garantie bancara de buna executie- sau orice alta forma legala de retinere bancaraGarantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza Formularul A din sectiunea Formulare -in original
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizat- Formular B din Sectiunea Formulare - in original. 3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul??.
4.Certificat privind plata taxelorlocale, - eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul??.Nota* Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetele locale vor fi respinse conform art. 36, alin.1, lit. b)din HG 925/2006 actualizata.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. A1 din Sectiunea Formulare
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP - Formularul A2 din sectiunea Formulare
Observatii:
Asociatii vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69, 180-eligibilitate, 181 din OUG.34/2006
Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69, 180, 181 lit.a), lit c^1), si litera d)din OUG 34/2006
Subcontractantii vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1
Nota: Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu aceasta procedura de atribuire sunt: Director Adrian Margin, Director Economic Rodica Morarescu, Director Tehnic Tudor Chis, Director Comercial Iuliu Samartean. 1.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente
2.Certificat constatator, in copie nelegalizata emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte:
- domeniu de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului procedurii.
Persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 60.000, 00 lei, respectiv 13.671, 47 euro pt lotul 1 si egala sau mai mare decat 40.000, 00 lei, respectiv 9.114, 31 euro pt lotul 2. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Mentiune. Se solicita cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3(trei) ani. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?cifrei medii globale de afaceri ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si se va depune in original Formularul B2 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic. Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare in valoare egala sau mai mare decat 30.000, 00 lei, respectiv 6.835, 73 euro pentru lotul 1 si o valoare egala sau mai mare decat 20.000, 00 lei, respectiv 4.557, 15 euro pentru lotul 2. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Nota: in cazul in care, contractele sunt incheiate in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?experientei similare ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune in original formularul C1, formularul B4 si anexa formularului B4 din sectiunea Formulare.
1.Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent - copie nelegalizata.
Modalitatea de indeplinire
1.Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent - copie nelegalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SISE TN 1/M
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante SISE Transilvania Nord, Cluj Napoca str Taberei nr 20.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.2. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul 5 in momentul incheierii acordului cadru au aceeasi valoare totala depratajarea ofertelor se va face tinand cont de termenul de garantie acordat produselor. Astfel ofertantul are ofera un termen de garantie mai mare este declarat castigator.3. Pentru incheierea contractelor subsecvente, agentii economici cu care s-a incheiat acordul cadru, vor fi invitati sa depuna o oferta pentru cantitatile solicitate. Obiectul reluarii competitiei va fi pretul unitar al produselor, atribuirea se va face pentru oferta cu valoarea totala cea mai scazuta. Oferta trebuie depusa in max. 48 de ore de la solicitare.Atentie: - Aceste oferte nu pot depasi preturile maximale din acordul incheiat. In cazul nerespectarii termenului de livrare, autoritatea contractanta poate sa renunte la a solicita oferte pentru viitoarele contracte subsecvente.4. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I au aceeasi valoare totala, in vederea atribuirii contractului subsecventse vor compara termenele de garantie acordate produselor. Ofertantul care ofera un termen de garantie mai mare este declarat castigator.5. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256^2, alin(1), lit. b) - 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal. Durata luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SISE TN
Adresa postala: str. Taberei nr 20, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel. +40 264205502, Fax: +40 264205504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer