Licitatie Publica - SISE TS - Achizitie Consumabile pentru imprimante HP LaserJet
Anunt de participare (utilitati) numarul 79100/03.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str.13 Decembrie nr.17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0268/305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], Fax: 0268/305504
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str.13 Decembrie nr.17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0268/305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], Fax: 0268/305504, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str.13 Decembrie nr.17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.0268/305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], Fax: 0268/305504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TS - Achizitie Consumabile pentru imprimante HP LaserJet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP beneficiar - depozit SISE Transilvania Sud, Brasov, 13 Decembrie nr. 17A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Consumabile pentru imprimante HP LaserJet: Lot 1-Tonnerpentru imprimanta HP LJ P3005; Lot 2-Tonnerpentru imprimanta HP LJ 1320
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - Tonnerpentru imprimanta HP LJ P3005: cant. min. 2.000- cant. max. 3.000 buc
lot 2 - Tonnerpentru imprimanta HP LJ 1320: cant. min. 1.000- cant. max. 1.500 buc
Contractul va fi valabil pana la 31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire pe o perioada de 4 luni conf art 6 HGR 925/2006
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 065, 338 si 3, 098, 007RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.07.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere nelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul A ;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formularul B ;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale .5. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil b) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani care trebuie sa fie egala sau mai mare decat valorile: pentru Lot 1 = 3.171.024 lei; Lot 2 = 959.652 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani in valoare de:
Lot 1-Tonnerpentru imprimanta HP LJ P3005 = 1.585.512 lei
Lot 2-Tonnerpentru imprimanta HP LJ 1320 = 479.826 leib)minim2 certificate constatatoare/recomandari;c) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor; d)mostre, descrieri si fotografii e) autorizatie de livrare(numai pentru comercianti f)certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 si ISO 14001 la producator(sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S18-025648 din 28.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 18:00
Locul: prin intermediul SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 actualizata art. 256 ind. 2, alin.(1) lit. a), respectiv 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un actal autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: Str.13 Decembrie nr.17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268/305521, Email: [email protected], Fax: 0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 15:17