Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE TS - Achizitie SCULE ELECTROIZOLANTE PENTRU LUCRU SUB TENSIUNE IN INSTALATIILE DE JOASA TENSIUNE


Anunt de participare (utilitati) numarul 122413/01.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala:  SISE Transilvania Sud, str. 13 Decembrie nr 17A, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500199, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. 0268/305598, In atentia:  Mihaela Hosu, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0268/305504, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala:  STR. 13 DECEMBRIE NR 17, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500199, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. 0268/305598, In atentia:  Mihaela Hosu, Email:  [email protected], Fax:  0268/305504
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala:  STR. 13 DECEMBRIE NR 17, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500199, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. 0268/305598, In atentia:  Mihaela Hosu, Email:  [email protected], Fax:  0268/305504, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala:  STR. 13 DECEMBRIE NR 17, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500199, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. 0268/305598, In atentia:  Mihaela Hosu, Email:  [email protected], Fax:  0268/305504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala Societatii Energetice
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TS - Achizitie SCULE ELECTROIZOLANTE PENTRU LUCRU SUB TENSIUNE IN INSTALATIILE DE JOASA TENSIUNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP beneficiar - la depozitele agentiilor din subordine
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 311, 469 si 561, 590RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile beneficiarului achizitiei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie SCULE ELECTROIZOLANTE PENTRU LUCRU SUB TENSIUNE IN INSTALATIILE DE JOASA TENSIUNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44512000-2 - Diverse scule de mana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SCULE ELECTROIZOLANTE PENTRU LUCRU SUB TENSIUNE IN INSTALATIILE DE JOASA TENSIUNE. Cantitatile solicitate sunt mentionate in anexa privind loturile a prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 311, 469 si 561, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: LOT 1= 3.200, 00 LEI; LOT 2= 8.031, 80 LEI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare.3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala5. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.20102. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani care trebuie sa fie egala sau mai mare decat urmatoarele valori : Lot 1 ? 216.000, 00 lei, Lot 2 ? 406.938, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care trebuie sa fie in valoare egala sau mai mare decat: Lot 1 ?108.000, 00 lei, Lot 2 ? 203.469, 00lei;2. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;3. Mostre, descrieri si fotografii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Modalitatea de desfasurare a fazei finale de licitatie electronica este descrisa in Documentatia de Atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SISE TS 12/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante SISE Electrica Transilvania Sud, Brasov- str.13 Decembrie nr. 17A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI PERSOANELE IMPUTERNICITE DIN PARTEA OPERATORILOR ECONOMICI INSCRISI LA PROCEDURA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - SISE Transilvania Sud
Adresa postala:  str. 13Decembrie nr 17 A, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500199, Romania, Tel. 0268/305521, Fax:  0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer