Licitatie Publica - SISE TS - Acord cadru achizitie notebook
Anunt de participare (utilitati) numarul 84124/10.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Transilvania Sud str. 13 Decembrie nr 17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0268/305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/305594, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0268 305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], Fax: 0268 305504
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0268 305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], Fax: 0268 305504, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0268 305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], Fax: 0268 305504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TS - Acord cadru achizitie notebook
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP beneficiar, la depozitele agentiilor din subordine
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 100 si 160, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie notebook
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima 13 buc , cantitate maxima 60 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 100 si 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu e cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere nelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formularul A in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formularul B in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat in original sau copie legalizata.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale in original sau copie legalizata.5. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil b) declaratie privind cifra medie de afaceri care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 70200 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 35100 ron si 2 certificate constatatoare/recomandari b) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor c)descrieri si fotografii, d) autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti) e) dovada scrisa a asigurarii service-ului in perioada de garantie si postgarantie, f) ISO 9001 sau echivalent, la producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline cu faza finala electronica, Modul de desfasurare a fazei electronice este descrisa in fisa de date a achizitiei la pctIV 2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2009 10:00
Locul: SISE Transilvania Sud, Brasov str. 13 Decembrie nr 17A etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici inscrisi la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268 41.41.14, Fax: 0268 47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: Str.13 Decembrie nr.17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268.305521, Email: [email protected], Fax: 0268.305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 08:54