Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE TS - AISE Sibiu - Servicii de paza si protectie spatii AISE Sibiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 76224/27.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Aprovizionare-AISE Sibiu, Tel.021/3065110, In atentia: ing. Bianca Ionel, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE TS - AISE Sibiu
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Aprovizionare, Tel.0327690385, In atentia: ing. Bianca Ionel, Email: [email protected], Fax: 0269205654
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE TS - AISE Sibiu
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Aprovizionare, Tel.0372690385, In atentia: ing. Bianca Ionel, Email: [email protected], Fax: 0269205654
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE TS - AISE Sibiu
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Aprovizionare, Tel.0372690385, In atentia: ing. Bianca Ionel, Email: [email protected], Fax: 0269205654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TS - AISE Sibiu - Servicii de paza si protectie spatiiAISE Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: SISE TS - A.I.S.E. SIBIU in locatiile :
- sediu AISE Sibiu, str. Uzinei nr. 1-7
-sediu CE Medias str.Garii 7-9-sediu PL Saliste str. Baii nr. 1-sediu PL Agnita str. Castanilor 8-sediu PL Avrig str.Gh. Lazar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de paza si protectie spatii ale SISE TS-AISE Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 - Servicii paza poarta2 acces persoane si auto incurtea aferentaAISE, SDEE, AFEE, SMART, TRANSELECTRICA SIBIU, str. Uzinei nr. 1-71Post fixpermanent24h/24h , dupa ora 15 devine mobil pana la ora 7.
2 -Servicii paza poartaacces persoane si auto in curtea aferenta si spatii comuneAISE, SDEEPL Avrig , str. Gh. Lazar1 , 1 post de la orele 19°° - 7° sambata si duminica 24h/zi3 -Servicii paza poartaacces persoane si auto In curtea aferenta si spatii comuneAISE, SDEEPL Saliste str. Baii nr. 1 , 1 post de la orele 22°°-7°°, sambata si duminica 24h/zi
4 -Servicii paza poartaacces persoane si auto In Curtea aferenta si spatii comuneAISE, SDEE PL Agnita str. Castanilor 8 , 1post de la orele 15°°-7°° sambata si duminica 24h/zi5 -Servicii paza poartaacces persoane si auto Curtea aferenta si spatii comuneAISE, SDEE , CEMedias str.Garii 7-9 1post de la orele 15°°-7°°, sambata si duminica 24h/zi
Valoarea estimata fara TVA: intre 400, 000 si 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 3000 lei , fara TVA si se constituie in favoarea autoritatii contractante AISE Sibiu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere nelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Declaratie privind eligibilitatea-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.-Licenta pentru activitati de paza eliberata de Inspectoratul General al Politiei valabila in termen
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente - in copie
- declaratie privind cifra medie de afaceri care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 100.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 100000 RON,
- maxim 3recomandari si 3 contracte , emise de beneficiari- copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001:2000 , sau alte dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
tssb 0035
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 10:30
Locul: Sediul AISE Sibiu , str. Uzinei nr. 1-7 , sala de sedinte , et. 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici inscrisi la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str. 13 Decembrie NR. 17A, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268305507, Email: [email protected], Fax: 0268305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2009 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer