Licitatie Publica - SISE TS - INTRERUPATOARE DE SARCINA DE MEDIE TENSIUNE
Anunt de participare (utilitati) numarul 141933/12.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE Electrica Transilvania Sud, str. 13 Decembrie nr 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268305504, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], Fax: +40 268305504
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], Fax: +40 268305504, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Mihaela Hosu, Email: [email protected], Fax: +40 268305504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
FILIALA SOCIETATII ENERGETICE
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TS - INTRERUPATOARE DE SARCINA DE MEDIE TENSIUNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP benficiar la depozitul SISE Electrica Transilvania Sud din orasele: Brasov, Mures, Alba, Sf. Gheorghe, M. Ciuc si Sibiu
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 934, 100 si 1, 683, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimare privind cant min si max care ar putea face ob unui singur contr subsecv: min 30? max 39 buc.(cant min si max pe tip de produs conf. pct.II.2.1) Calendar estimativ de atribuire a contr subsecv: se va atribui cate un contr subsecv pe semestru. Primul contr subsecv se va atribui dupa incheierea acordului cadru. Val. estimata a celui mai mare contr subs este de 934.100 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de INTRERUPATOARE DE SARCINA DE MEDIE TENSIUNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214200-1 - Intrerupator de sarcina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Intreruptor in vid 20 kV, 630 A -cantitate acord cadru 10 buc min -13 buc maxEstimarea privind cantitatea minima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent minim 7 buc. ? maxim 10 buc.
2. Intreruptor in vid 20 kV, 800 A - cantitate acord cadru 13 buc min -25 buc maxEstimarea privind cantitatea minima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent minim 10 buc. ? maxim 13 buc.
3. Intreruptor in vid 20 kV, 1250A - cantitate acord cadru 15 buc min -30 buc maxEstimarea privind cantitatea minima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent minim 12 buc. ? maxim 15 buc.
4. Intreruptor in vid 20 kV, 2000A - cantitate acord cadru 1 buc min -2 buc maxEstimarea privind cantitatea minima si maxima care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent minim 1 buc. ? maxim 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 934, 100 si 1, 683, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.868.200, lei, respectiv 426.880, 54 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Mentiune. Se solicita cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3(trei) ani.
In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?cifrei medii globale de afaceri ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratiea operatorului economic. Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare in valoare egala sau mai mare decat 934.100, 00 lei, respectiv 213.440, 27 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Nota: in cazul in care, contractele sunt incheiate in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul ?experientei similare ? se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
b) Documente din care sa reiasa alinierea produselor ofertate la standardul international IEC 62271-200
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa alinierea produselor ofertate la standardul international IEC 62271-200, in original sau copie certificata "conform cu originalul".
c) descrieri si/sau fotografii
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezintedescrieri si/sau fotografii ale produselor ofertate
documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- obiectul procesului rep de ofertare: pret total af cant max fara TVA - nu exista val limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, licit electronica se va desfasura in 1 runda. Durata unei runde de licit electronica va fi de o (1) zi. -inform: a) of. pot vedea cea mai buna oferta, si pozitia in clasament b) of. pot vedea nr de participanti c) of. pot vedea pasul minim de licitatie. Alte inform- a) inainte de lansarea unei licitatii electronice, aut cont va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor b) Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor of. respectivi. - procentul minim de diminuare al ofertei: 0, 01% din val estimata af cant max; procentul de scadere se va aplica in mod egal pentru fiecare pozitie in parte -
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatiii contractante SISE Electrica Transilvania Sud, Brasov, str. 13 Decembrie nr. 17A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici participanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 2. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind. 2 - OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel. +40 268305502, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2013 10:46