Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sisiem de climatizare complet automatizat


Anunt de participare numarul 138795/11.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Adresa postala: strada Jandarmeriei nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013893, Romania, Punct(e) de contact: Stanciu Angela, Tel. +40 212087772, Email: [email protected], Fax: +40 212087761/38, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sisiem de climatizare complet automatizat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sisiem de climatizare complet automatizat, cu montaj si punere in funtiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 048, 387.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cf art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modific si compl ulterioare. Cuantumul: 20.900, 00 lei.Gar de partic se exprima in lei si va fi valab 70 zile (60 zile valab ofertei + 10 zile), de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: Instr de gar emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire; Virament bancar in contul autorita contr RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trezoreria Sectorului 1 (cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224).O.P.-ul reprez constit gar de partic va fi depus, cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Recomandam ca op. economic sa depuna diligentele necesare constit gar de partic tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirm in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucr.Dovada constit gar de particva fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei. NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea of, prez doc (cf Legii nr. 346/2004, cu modific si compl ult) care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci va constitui gar de partic la jumatate din val mentionata. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar de partic, in cuantumul, forma si avand per de valabilitate solic in doc de atrib. Autorit contr are dreptul de a retine gar pt partic in cf cu art. 87, alin 1 din H.G. nr. 925/2006.In cazul unei contestatii, in mas in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autor contr va retine contestat din gar de partic suma calculata in cf cu art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modific si compl ulterioare, respectiv 4.828, 39 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90, alin. (1) si (3) din H.G. nr. 925/2006): in conformitate cu art. 90, alin. 1 si alin. 2 dinH.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
- Declaratie privind eligibilitateaFormular 12A;
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12B
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE:
Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular 12D.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin, Cristescu Maria si Stanciu Angela.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generaleFormular 4. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar produsului solicitat prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.
Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2. Atestat ANRE tip B, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, emis in conformitate cu prevederile art. 1, art. 11 si art. 12 din Ordinul nr. 90/19 noiembrie 2009 privind aprobarea ?Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic?, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei. Se va prezenta copie dupa atestat, pe care se va mentiona conform cu originalul, semnat si stampilat.
NOTA: in cazul in care ofertantul subcontracteaza partea de contract privind montajul si punerea in functiune a echipamentului ce face obiectul contractului, atunci subcontractantul are obligatia de a indeplini aceasta cerinta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 1, pct. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru efectuarea montajului si punerii in functiune a echipamentului ce face obiectul contractului. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari (din care sa rezulte ca furnizorul va asigura personal calificat pentru efectuarea montajului si punerii in functiune a echipamentelor care fac obiectul contractului)3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.
1. Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.
Prezentarea certificatului ISO 14001:2001 sau certificate echivalente, in termen de valabilitate, prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.2. Informatii privind asigurarea calitatii.
Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP.Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.e-licitatie.ro.Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit.Conform art.165 alin.(2) din OUG nr.34/2006, pentru participarea la etapa finala de LE autoritatea contractanta va transmite, simultan, invitatii, pe cale electronica, numai ofertantilor care au depus oferte admisibile.Pentru informatii suplimentare, vezi punctul VI.3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 12:00
Locul: str.Jandarmeriei, nr.2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, avand o durata de 24 de ore, procesul de ofertare referindu-se numai la pretul ofertei.In conformitate cu prevederile art.168, alin.(2) din OUG nr.34/2006, pe parcursul efectuarii rundei de LE, autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea ofertantilor.Licitatia electronica se finalizeaza la un moment precis stabilit ce va fi comunicat ofertantilor prin invitatia de participare.Ofertele depuse in cadrul LE de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta de pret.Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care a indeplinit criteriile de calificare solicitate prin documentatia de atribuire si are valoarea totala, fara TVA, cea mai mica, la etapa finala de LE, in conformitate cu prevederile art.169, alin. (2)si art.200 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In urma desfasurarii etapei finale de LE, ofertantii vor depune la sediul autoritatii contractante, imediat dupa afisarea clasamentului in SEAP, ofertele revizuite semnate corespunzator.In cazul in care, in urma finalizarii etapei de LE, pe locul I se claseaza doua sau mai multe firme cu aceeasi valoare fara TVA, pentru atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita acestora o noua oferta de pret in plic inchis, cu doua zecimale, in conformitate cu prevederile legii nr.348/2004 si ale Ordinului MFP nr.1840/2004 privind denominarea monedei nationale.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcata in SEAP, operatorii economici trebuie sa instaleze pe calculator un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (programul fiind disponibil gratuit la adresa de internet http: //www.easysign.ro/files/applications/easysign_2_setup.zip).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vat poate sesiza CNSC in ved anularii actului si/sau recun dreptului pretins/interesului legitim, in max 10 zile incep cu ziua urmat luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autorit contract pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0461 Bucuresti - Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 2, sector 1 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013895, Romania, Tel. +40 212087772, Fax: +40 212087738/61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer