Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - sist de reglaj si prot electrohidraulic digital la TA4- 60 MW si prestare serv aferente;proiectare,inlocuire RMH cu REH,asistenta tehnica la montaj,probe,verificari,PIF,expertizare echip.existente inclusiv revizie anuala,interventii accidentale in urmator


Anunt de participare (utilitati) numarul 75551/15.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Adresa postala: Soseaua Smardan nr. 3, Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian-Cosmin Sava, Tel.0336/501011, Email: [email protected], Fax: 0236/448275, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Adresa postala: Soseaua Smardan nr. 3 , ,Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Punct(e) de contact: Sebastian-Cosmin Sava, Tel.0336/501011, In atentia: birou achizitii, Email: [email protected], Fax: 0236/448275
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
sist de reglaj si prot electrohidraulic digital la TA4- 60 MW si prestare serv aferente;proiectare, inlocuire RMH cu REH, asistenta tehnica la montaj, probe, verificari, PIF, expertizare echip.existente inclusiv revizie anuala, interventii accidentale in urmatorii doi ani dupa expirarea perioadei de garantie;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SC Electrocentrale Galati SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sist de reglaj si prot electrohidraulic digital la TA4- 60 MW si prestare serv aferente;proiectare, inlocuire RMH cu REH, asistenta tehnica la montaj, probe, verificari, PIF, expertizare echip.existente inclusiv revizie anuala, interventii accidentale in urmatorii doi ani dupa expirarea perioadei de garantie;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42112400-1 - Echipamente pentru turbine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sist de reglaj si prot electrohidraulic digital la TA4- 60 MW si prestare serv aferente;proiectare, inlocuire RMH cu REH, asistenta tehnica la montaj, probe, verificari, PIF, expertizare echip.existente inclusiv revizie anuala, interventii accidentale in urmatorii doi ani dupa expirarea perioadei de garantie;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 13.000 lei ; garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat.- Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Certificat de inregistrare;
- Persoane juridice/fizice straine: Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.12.2007, sau la 30.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi si Date informative;
- Declaratie privind cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1 300 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara: Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect aplicatii de acest gen, care cuprind: furnizare echipamente, proiectare, realizarea serviciilor de montaj echipamente, probe, punere in functiune, pentru sisteme de reglaj si protectie electrohidraulice digitale la turbine cu P > 50 MW;fisele de experienta similara vor fi insotite de recomandariemise sau contrasemntate de beneficiarul produselor si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor/PIF;
-Experienta similara conform formular anexat; se completeaza fise distincte pentru fiecare contract, la care se vor anexa recomandarile/documentul/certificatul emis sau contrasemnat de beneficiarul produselor si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor/pif;
-Lista a principalelor livrari si instalari (montari, PIF) de produse similare efectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare (si servicii de intalare, montare, PIF), beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - formular 12D;
-Declaratie care sa cuprinda informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-Certificatul sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca furnizorul respecta standardul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2009 13:00
Locul: sediul SC Electrocentrale Galati SA-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
durata contractului este de 60 de zile de la punerea la dispozitie a grupului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Galati-Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: strada Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrocentrale Galati SA-Of.Juridic
Adresa postala: Soseaua Smardan nr.3, Localitatea: Galati, Cod postal: 800700, Romania, Tel.0336/501011, Email: [email protected], Fax: 0236/448275
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer