Licitatie Publica - Sistem automat pentru monitorizarea antibiorezistentei cu soft dedicat pentru analiza si arhivarea datelor (Lot 1) si microscoape, stereomicroscoape de laborator (Lot 2)
Anunt de participare numarul 125622/09.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Cernea, Tel. 0374322000, In atentia: Cristina Cernea-Coordonator Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0214113394, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Activitati veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem automat pentru monitorizarea antibiorezistentei cu soft dedicat pentru analiza si arhivarea datelor (Lot 1) si microscoape, stereomicroscoape de laborator (Lot 2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede achizitionareade aparate si echipamente specifice grupatein 2 loturi: Lotul 1 - Sistemautomat pentru monitorizarea antibiorezistentei cu soft dedicat pentru analiza si arhivarea datelor;lotul 2 - Microscoape, stereomicroscoape pentru laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
38511000-0-Microscoape electronice (Rev.2)
38515200-0-Microscoape cu fluorescenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este de a achizitiona echipamente si aparatura de laborator. Numarul de echipamente este grupat pe loturi: Lotul 1 -15 sisteme automate pentru monitorizarea antibiorezistentei cu soft dedicat pentru analiza si arhivarea datelor si Lotul 2 -14 microscoape de laborator grupate in 6 tipuri diferite.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 171, 181.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita Garantie de participare pentru fiecare lot in parte; Se solicita Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program national PHARE 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare, conform art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, alin. 1, 2
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propia raspundere privind eligibilitatea, Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG/34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluisau echivalent (copie legalizata), Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata), Certificat de inregistrarela registrul comertului sau alte documente care atesta inregistrarea firmei (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand aparatura si echipamente de laborator (se va lua in considerare inclusiv experienta dobandita in anul 2011 pana la data deschiderii ofertelor), Documente/certificate/recomandari emise de beneficiari din care sa reiasa calitatea produselor livrate, Sistem de management ISO 9001:2008 pentru furnizor sau alte documente care atesta masuri de asigurare a calitatii;Declaratie de conformitate CE care atesta faptul ca produsele ofertate sunt conforme cu directivele CE privind aparaturamedicala de laborator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut; Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda, 1 zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S238-363423 din 08.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 10:00
Locul: IDSA, Sala de consiliu, et. 2, Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane imputernicite din partea fiecarui operator economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE RO 2006/018-147.03.02.10 - ?Achizitionarea de echipamente pentru continuarea intaririi sectorului veterinar, conform cu HG nr. 161/23.02.2011 publicata in MO nr. 163/07.03.2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Agricultura, silvicultura, piscicultura si vanatoare)
VI.3) Alte informatii
?Achizitionarea de echipamente pentru continuarea intaririi sectorului veterinar, care se regasesc in lotul 1 (TASK 37) si LOTUL 2 (TASK 33), asa cum au fost ele prevazute si aprobate in memorandum-ul de finantare al CE si carenu au fost contractate in anul 2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (021)310 46 41, Email: [email protected], Fax: (021)310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 322 12 40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante cionsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - IDSA
Adresa postala: I.D.S.A., Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel. 0374322000, Email: [email protected], Fax: 0214113394
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 16:23