Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Sipote,judetul Iasi


Anunt de participare numarul 83608/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala: Sipote, Localitatea: sipote, Cod postal: 707485, Romania, Punct(e) de contact: Ursu Mariana, Tel.0232230333, Email: [email protected], Fax: 0232238320
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem de canalizare si a unei statii de epurare a apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem canalizare -1 buc si statie de epurare ape uzate - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 4, 590, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.09.2009 pana la 27.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 50000 lei si se poate constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara sau OP in contul RO15TREZ40624510220XXXXX
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrare finantata din fonduri alocate prin FEADR si surse proprii, Masura 322-Axa III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie eligibilitate
-Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G. nr.34/2006
-Certificat privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul local
-Certificat privind plata la zi a taxelor si impozitelor la bugetul de stat
-Cazier fiscal
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
-Copie dupa Statutul sau Actul constitutiv al societatii ofertante
-Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Valoarea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani egala sau mai mare de 9181180 lei sau pe perioada de la infiintare
-Bilaturile contabile pe anii 2006, 2007 si 2008
-Lichiditate generala mai mare de 100% aferenta celor 3 ani de bilant (vizat de banca)-conform art.9, lit. d) din HG nr.925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lucrari similare in ultimii 5 ani care au avut ca obiect lucrari de alimentare cu apa, canalizare si staii de epurare cu valoare totala minima de cel putin valoarea estimata a contractului (4590590 lei)
-Personal autorizat pt. executie si verificare lucrari(RTE, CQ)
-Laborator sau contract cu laborator incercarigradul II
-Copie dupa standardul ISO 9001
-Copie dupa standardul ISO 14001
-Copie dupa standardul ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Valoarea fara TVA a ofertei
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Garantia oferita pt statie epurare
10%
Descriere:
4.
Garantia pt lucrarile executate retea canalizare
5%
Descriere:
5.
Raport cost/eficienta statie epurare
9%
Descriere:
6.
Programul calitatii propus pt realiyarea si darea in exploatare a inv
10%
Descriere:
7.
Programul de protectie a mediului in executia si functionarea sist. canaliz. si statie epurare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4074/17.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Sipote, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare din care va face parte observator din partea FEADR, consultant proiect, expert cooptat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect european FEADR-Masura 322Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pt economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale-Axa III
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu poate fi postata pe SEAP din motive tehnice. Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit de la sediul Primariei Sipote, judetul Iasi, la solicitarea scrisa a ofertantilor sau poate fi transmisa prin posta rapida.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravaolopos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: str.A Panu nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Sipote, judetul Iasi
Adresa postala: Comuna Sipote, judetul Iasi, Localitatea: Comuna Sipote, Cod postal: 707465, Romania, Tel.0232/238333, Email: [email protected], Fax: 0232/238320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer