Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat alimentare cu apa si canalizare in Com. Bumbesti-Pitic, Reabilitare drumuri de interes local in Com. Bumbesti-Pitic, Reabilitare si dotare camin cultural, Consolidare versanti, Constructii cladiri edilitare, Reabilitare si Constructii d


Anunt de participare numarul 100397/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUMBESTI PITIC
Adresa postala:  COMUNA BUMBESTI-PITIC, Localitatea:  Bumbesti-Pitic, Cod postal:  217110, Romania, Punct(e) de contact:  PIENARU ION, Tel. 0253/232222, Email:  [email protected], Fax:  0253/232200, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat alimentare cu apa si canalizare in Com. Bumbesti-Pitic, Reabilitare drumuri de interes local in Com. Bumbesti-Pitic, Reabilitare si dotare camin cultural, Consolidare versanti, Constructii cladiri edilitare, Reabilitare si Constructii de poduri si podete, Regularizari cursuri de apa, Extindere alimentare energie electrica - proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com. Bumbesti - Pitic
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 40, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem centralizat alimentare cu apa si canalizare in Com. Bumbesti-Pitic, Reabilitare drumuri de interes local in Com. Bumbesti-Pitic, Reabilitare si dotare camin cultural, Consolidare versanti, Constructii cladiri edilitare, Reabilitare si Constructii de poduri si podete, Regularizari cursuri de apa, Extindere alimentare energie electrica - proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-alimentare cu apa si canalizare;
-reabilitare drumuri DC19C, DC19A, DC28, DC26, DC23, DS6, DV2, DS7, DS8, DS3, DS10, DS14, DS13, DS19, DS24, DS25, DS9, DS4, DS12, DV3, DS16, DS17
-reabilitare si dotare camin cultural
-consolidare versanti;
-constructie cladiri edilitare;
-reabilitare si constructii poduri si podete;
-regularizari cursuri de apa;
-extindere alimentare energie electrica
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 40, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 15.000 lei; garantia de buna executie va fi de 5% din valoare fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180;(situatia personala a operatorului economic)
-declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181;(certificate de la autoritatile locale si centrale care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor)
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-CUI (cod unic de inregistrare)
-certificat constatator eliberat de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afceri in ultimii 3 ani 1.000.000 lei;
-Informatii generale;
-Situatia financiara pe ultimul an 2009 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara;
- recomandari si contractele aferente incheiate, similare cu obiectul prezentului anunt;
- resurse umane si structura managementului;
- informatii privind dotarile specifice;
- certificat ISO 9001; certificat 14001 si OHSAS 18000;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Alocarea cu intarziere a resurselor financiare si derularea proiectului in timp util.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Experienta similara pentru executia de lucrari in constructii; Capacitatea pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
50%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de finantare PNDR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030091, Romania, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zileincepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Bumbesti-Pitic
Adresa postala:  Com. Bumbesti-Pitic, ,Localitatea:  Bumbesti-Pitic, Cod postal:  217110, Romania, Tel. 0253 232222, Email:  [email protected], Fax:  0253 232200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer