Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 99106/04.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Adresa postala: str. Micsunelelor, nr. 87, Localitatea: Dragomiresti-Vale, Cod postal: 077095, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Socol, Tel.0214936203, Email: [email protected], Fax: 0214367165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Dragomireti Vale, judetul Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: conform caietului de sarcini - conform listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC opt ptr ach lucr simi, conf art.122lit.j/OUG34 pana la cunat sum de 25000000 lei excl TVA.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 400000lei si garantie de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale alocate pe HG 577/1997 actualizata si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind elig;Declaratie privind neancadr in sit prev la art.181/OUG.34/2006;Declaratia privind calit de participant la procedura;Certificat constatator emis de ORC in termen de valab la data deschiderii doc de calificare; Certificat de inregistrare in care, in mod obligatoriu, sa existe codul CAEN pentru executia de lucrari de constructii;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii doc de calificare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii doc de calificare;Cazier fiscal/certificat echiv-ptr persoane juridice straine in conf cu HG31/2003, emis cu max 15 zile, inainteadatei limita de depunere a doc de calificare;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare;
Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 (la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente;Fisa de informatii generale;: Informatii privindcifra de afaceri medie anuala;Informatii privind accesul candidatului la liniile de credit pentru sustinerea executiei lucrarii;declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care vor fi desemnati castigatori ai procedurii, se obliga ca pana la data semnarii contractului sa incheie si sa prezinte autoritatii contractante o asigurare de raspundere profesionala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Op ec trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat val min impusa, 40000000 lei; rezultatele exercitiilor financiare pe 2006, 2007si2008 sa fie pozitive;Operatorul economic trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 6 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, prin care se confirma accesul la liniile de credit pentru sustinerea executiei lucrarii in suma de cel putin 10.000.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului;Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca operatorii economici nu au datorii , debite rezultate din contracte anterioare;Declaratie pe propria raspundere pentru insusirea clauzelor contractuale din documentatia de atribuire. Obiectiunile la modelul de contract se pot face numai in perioada precizata de art. 78 si 79 din O.U.G. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre candidatdintr-uncontract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de alim cu apa cu val de minim 3000000 lei(excl TVA);, op ec trebuie sa faca dovada ca are disponibil propriet/leasing/inchiriere ptr exec contr cel putin 3 excavatoare; minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice/economice cu vechime in specialitate (diploma) de minim 10 ani pentru functia de manager de proiect;minim 1 (un) inginer constructor (sau echiv)pentru functia de Asistent Manager; minim 1 (un) inginer specialitatea Constructii Hidrotehnice pentru functia de Sef de Santier; minim1 (un) atestat RTE; minim1 (un) atestat CQ;Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru lucrari de conducte de alimentare cu apa (sisteme de alimentare cu apa) sau echivalentul lui;standardul de management de mediu ISO 14001:2001 pentru lucrari deconducte de alimentare cu apa (sisteme de alimentare cu apa) sau echivalentul lui;Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de conducte de alimentare cu apa (sisteme de alimentare cu apa) sau echivalentul lui;standardul privind angajarile cu raspunderi sociale SA 8000:2008 pentru lucrari de conducte de alimentare cu apa (sisteme de alimentare cu apa) sau echivalentul lui.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
daca nu se incepe cat mai curand executia acestor lucrari se vor pierde fondurile nerambursabile aprobate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi select primii 10 op ec prioritiz in ord descresc a sumelor la care acestia au acces prin linii de credit sau disponibilit res financiare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 12:00
Locul: Primaria Dragomiresti Vale, str. Micsunelelor nr. 87 jud Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al op. economic cu copie C.I./B.I. si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030092, Romania, Tel.021 - 319.51.80, Fax: 021-319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta conform art.256ind 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al Primariei
Adresa postala: Str. Micsunelelor nr 87 judetul Ilfov, Localitatea: Dragomiresti Vale, Cod postal: 077092, Romania, Tel.0214367165, Email: [email protected], Fax: 0214367165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer