Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 93147/16.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Adresa postala: str. Micsunelelor, nr. 87, Localitatea: Dragomiresti-Vale, Cod postal: 077095, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Socol, Tel.0214367165, In atentia: Badulescu Emilia, Email: [email protected], Fax: 0214367165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul de lucrari implica executia unui sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov, in toate satele componente (satul Dragomiresti Deal, satul Dragomiresti Vale, satul Zurbaua)
Finantarea contractului se face in baza HG 577/1997 cu modificarile si completarile ulterioare prin Programul privind alimentarea cu apa a satelor. Plata contractului se va face in functie de cum sunt alocate sumele de la bugetul statului prin Hotarare de Guvern.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contractul se refera la executia unui sistem centralizat de aliemntare cu apa in comuna Dragomiresti Vale in toate cele 3 sate componente: Dragomiresti Vale, Dragomiresti Deal si Zurbaua, pe cele mai importante aliniamente stradale
Valoarea estimata fara TVA: 25, 050, 586RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 450.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In baza HG 577/1997 republicata prin Programul privind alimentarea cu apa a satelor. Plata contractului se va face in functie de cum sunt alocate sumele de la bugetul statului prin HG.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; privind neincadrarea in prevederile articolului 181; privind calitatea de participant la procedura
in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataIn caz de neprezentare a acestor documente, nu va fi permisa completarea lor ulterioara, neprezentarea acestora avand ca efect descalificarea ofertantului
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original/copie legalizata
Cazier judiciar al persoanei juridice valabil pana la data deschiderii ofertelor (original/copie legalizata.
In caz de neprezentare, autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documenteedificatoarecaresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
In caz de neprezentare, autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acesteia avand ca efect descalificarea ofertantului.
Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in copie legalizata, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Certificatele sa fie valabile la data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Fisa de informatii generale - Formularul 4 din Sectiunea III;
Bilantul contabil pe 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrate de organele competente. Societatea trebuie sa fi inregistrat profit in ultimul an.
Asigurare de raspundere profesionala
Obligatii contractuale, in desfasurarefatade altibeneficiari, daca exista. (Declaratiepe propria raspundere)In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului /ofertantului.Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprizandsubcontractanti(daca este cazul).
In caz de neprezentare, autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia avand ca efect descalificarea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 50.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 aniExperienta similaraOrice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/clientva fi confirmata de urmatoarele documente:
- copia contractului de lucrari
- copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor
- recomandarea din partea beneficiarului/clientuluiRecomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate:
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiPentru toate dotarile proprii solicitate se vor prezenta acte care sa ateste proprietatea (leasing), contracte de inchiriere.Neprezentarea contractelorcu operatorii economici posesori ai echipamentelor, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, a rapoartelor de inspectie ( ICECON INSPECT) si a avizelor de mediu valabile, descalifica ofertantul, completarea ulterioara nefiind admisa.
Se accepta sustinerea tehnica din partea unui tert sau orice fel de contract care sa ateste dreptul de folosire a unor astfel de utilaje.
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprizandsubcontractanti(daca este cazul).
In caz de neprezentare, autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia avand ca efect descalificarea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, din cel mult 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel puin egala cu 12.250.000 lei fara TVARecomandari din partea altor beneficiari/clienti 3 recomandariOfertantul trebuie sa aiba in dotare sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte, conventii de inchiriere, urmatoarele tipuri importante de echipamente : - automacara1buc- excavator cupa 1, 5 mc1 buc- excavator cupa 0, 7 mc2 buc- buldoexcavator4 buc- aparat de sudura PEHD 1 buc- autogreder1 buc- motocompresor4 buc- autobasculante 10 buc- incarcator frontal4 buc- compactoare4 buc- statie topo 1 bucAutoritatea contractanta solicita, asigurarea de catre ofertant a : - 2 ingineri specialitatea hidrotehnica sau edilitare- responsabil tehnic cu executia atestat pentru fiecare domeniu de lucrari supuse procedurii- responsabil cu controlul tehnic al calitatii atestat pentru fiecare domeniu de lucrarir supuse procedurii- 1 manager de calitate atestat- 1 manager de mediuatestat- 1 sudor PEHD, atestat ISCIR- 1 topometrist- 1 specialist atestat ANRECertificate de atestare SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000 (sau echivalent).Nu se accepta societati in curs de certificare.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.In caz de neprezentare a acestor documente, in forma solicitata, nu va fi permisa completarea lor ulterioara, neprezentarea acestora avand ca efect descalificarea ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2010 14:00
Locul: Sediul Primariei , comuna Dragomiresti Vale, str. MIcsunelelor, nr. 87, Judetul ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate, imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi pusa la dispozitie in format electronic. Aceasta poate fi ridicata pe suport de hartie de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Spaliul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.49, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei Dragomiresti Vale, jud. Ilfov
Adresa postala: str. Micsunelelor nr. 87, Localitatea: Dragomiresti Vale, Cod postal: 077094, Romania, Tel.021.436.71.65, Fax: 021.463.71.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2010 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer