Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Gradistea, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 95139/03.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GRADISTEA
Adresa postala: Com. Gradistea, Str. Primariei, Nr. 29, Jud. Ilfov, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 077110, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Toma, Tel.2662760, Email: [email protected], Fax: 2662760, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Gradistea, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Gradistea judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari Sistem centralizat de alimentare cu apa in comuna Gradistea, judetul Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari conform caietului de sarcini - conform listelor de cantitati. Valoarea maxima estimata a contractului de lucrari este de 38000000 lei exclusiv TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 38, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
A C opteaza ptr ach lucr sim conf art.122(j din OUG 34 pana la cuant sum de 38000000 lei excl TVA
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 200000 lei si garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale alocate pe HG 577/1997 actualizata si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de ORC valabilla data deschiderii doc de calificare;Certificat de inregistrare in care, in mod obligatoriu, sa existe codul CAEN pentru executia de lucrari de constructii;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii doc de calificare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate valabile la data deschiderii doc de calificare; Cazier fiscal/certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G.31/2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a doc de calificare;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC valabil la data deschiderii doc de calificare;Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC valabil la data deschiderii documentelor de calificare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 (la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata);Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala;Informatii privind accesul candidatului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor. Se vor prezenta, numai documente in original, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca operatorul economic are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii.Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original, fiind emise cu maxim6zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 25.000.000, 00 lei; rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Operatorul economic trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 6 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.000.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie;Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca operatorii economici nu au datorii, debite rezultate din contracte anterioare;Declaratie pe propria raspundere pentru insusirea clauzelor contractuale din documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre candidatdintr-uncontract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de alimentare cu apa cu valoare de minim 3.000.000 lei(exclusiv TVA);Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre candidatdintr-uncontract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de automatizari echipamente cu valoare de minim 450.000 lei(exclusiv TVA);operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin 4excavatoare;operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca, pentru o norma de 8 ore zilnic, inregistrat la ITM minim 1 absolvent de studii sup de lunga durata, atestatca manager de proiect, minim 1inginer specialitatea Constructii Hidrotehnice (sau echivalentul acestuia) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata cuspecialitatea Constructii Hidrotehnice pentru functia de Sef de Santier, minim 1 inginer specialitatea Constructii Hidrotehnice sau Constructii Instalatii (sau echivalentul acestora) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata cuspecialitatea Constructii Hidrotehnice sau Constructii Instalatii pentru functia de Sef de Echipa;operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca inregistrat la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca, sau echivalentul acestuia) sau cu contract de colaborare/conventie civila minim 1 atestat RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de apa, canal si constructii hidrotehnice si minim 1 atestat CQ (responsabil cu calitatea executiei) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de constructii;Sa aibaimplementat si certificat ISO 9001:2001 ptr lucr de conducte de alim cu apa;Sa aibaimplementat standardul de ISO 14001:2001 ptr lucr deconducte de alim cu apa;Sa aibaimplem standardul OHSAS18001:2007 ptr lucr de conducte de alim cu apa;Sa aibaimplementat standardul SA 8000:2008 ptr lucr de conducte de alim cu apa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
. In cazul in care nu se incepe cat mai curand executia acestor lucrari se vor pierde fondurile nerambursabile aprobate prin HG577/1997
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Selectia se va face in ordinea descrescatoare a sumelor la care acestia au acces prin linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 11:00
Locul: Primaria Gradistea, Com. Gradistea, str. Primariei nr. 29 judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic care a depus candidatura, cu imputernicire si copie B.I/C.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030164, Romania, Tel.021 319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021 319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 10 zile conform Art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Gradistea
Adresa postala: Str. Primariei, Nr. 29, Judetul Ilfov, Localitatea: Gradistea, Cod postal: 077110, Romania, Tel.0212662760, Fax: 0212662760
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer