Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA POTABILA A SATULUI ARSITA, COMUNA MAGURA ILVEI ETAPA II"


Anunt de participare numarul 109070/05.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MAGURA ILVEI
Adresa postala:  MAGURA ILVEI NR.380, Localitatea:  Magura Ilvei, Cod postal:  427145, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE STRETEA, Tel. 0263375711, In atentia:  AVRAM VALER, Email:  [email protected], Fax:  0263375711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA POTABILA A SATULUI ARSITA, COMUNA MAGURA ILVEI ETAPA II"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza localitatii Arsita, comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita-Nasaud.
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor privind instalarea ingropata a conductelor de alimentare cu apa potablia, transportul si instalarea rezervoarelor de depozitare, extindere retea realizata, amenajarea rezervoarelor de captare, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
41110000-3 - Apa potabila (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor privind instalarea ingropata a conductelor de alimentare cu apa potablia, transportul si instalarea rezervoarelor de depozitare, extindere retea realizata, amenajarea rezervoarelor de captare pe raza Localitatii Arsita
Valoarea estimata fara TVA: 325, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 6500 RON , care se depune la caseria Primariei cu cel putin o zi inainte de deschiderea ofertelor, sau scrisoare de garantia bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Legea contabilitatii nr. 82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare;2.Legea nr.500/2002 privind finantele publice;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Avand in vedere volumul lucrarilor de executat contractul se atribuie unui singur operator economic.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/20062. Ofertantul va prezenta, document privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificatul de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania valabil.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar;3.Ofertantul va prezenta, Certificatul fiscal impozite taxe locale pentru persoanele juridice din Romania valabil la deschiderea ofertei.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document dat in fata ORGANELOR competente;4.Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.7 Certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunalul teritorial-in original din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include lucrari de instalare retele de apa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Identificarea financiara.3. Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv;6. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.7. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.8. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa prezinte document din care sa rezulte ca are capacitatea financiara de a executa 50% din valoarea lucrarilor pana la decontarea acestora in functie de alocarile bugetare.Constituirea garantiei de buna executie de 3250 Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- cel putin un buldoexcavator
- cel putin un utilaj de transport pamant si alte materiale
- cel putin o betoniera;
- cel putin un grup electrogen;
- aparat sudura tevi polipropilena Ø110 si Ø63.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Magura Ilvei nr.420, judetul Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ? SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV Cluj
Adresa postala:  Str Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-59.38.65, Fax:  0264-59.38.66, Adresa internet (URL):  http: //www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MAGURA ILVEI, judetul BISTRITA-NASAUD, SECRETAR STRETEA GRIGORE
Adresa postala:  Primaria Magura Ilvei, Localitatea:  Magura Ilvei, Cod postal:  427145, Romania, Tel. 0263375711, Email:  [email protected], Fax:  0263375711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 20:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer