Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA CARCEA, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 28773/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CARCEA (CONSILIUL LOCAL CARCEA)
Adresa postala: AEROPORTULUI NR.45, Localitatea: Craiova, Cod postal: 206207, Romania, Punct(e) de contact: EMILIAN TISMANARU, Tel.0720531466, Email: [email protected], Fax: 0251458121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA CARCEA, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CARCEA, JUDETUL DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA CARCEA, JUDETUL DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 404, 181EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 10000 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-5% DIN VALOAREA FARA T.V.A. A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006; H.G. 1599/2006; H.G.379/2007; BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE COMPLETATA CONF. ART.180 SI 181 DIN OUG34/2006; CERTIFICAT CONSTATATOR PT. INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR; CERTIFICAT DE INREGISTRARE; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC; INFORMATII GENERALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI MINIM 1500000 LEI;BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2007 VIZAT DE DGFP;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
RESURSE TEHNICA-ASIGURAREA ACELOR ECHIPAMENTE, INSTAL. SI UTILAJE CARE SUNT NECESARE INDEPLINIRII CONTR. DE LUCRARI; RESURSE UMANE-ASIGURAREA PERSONALULUI DE SPECIALITATE CARE ESTE NECESAR INDEPL. CONTR.; RESPONSABIL TEHNIC DE EXECUTIE, ATESTAT IN DOMENIUL LUCRARII CE URMEAZA A FI EXECUTATE; LISTA PRINCIP. LUCRARI SIMILARE EXEC. IN ULTIMII TREI ANI INSOTITE DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE PT. TREI CONTRACTE DE LUCRARI SIMILARE A CAROR VALOARE INSUMATA ESTE DE MIN. 800000 LEI; PROCESE VERBALE DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR; RECOMANDARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
TERMEN DE GARANTIE
10%
Descriere:
3.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 12:00
Locul: COMUNA CARCEA, JUDETUL DOLJ, STR.AEROPORTULUI, NR.45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILO
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Craiova
Adresa postala: STR. N. TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200173, American Samoa
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARUL PRIMARIEI CARCEA,
Adresa postala: AEROPORTULUI, NR.45, Localitatea: CARCEA, Cod postal: 206207, Romania, Tel.0251458121, Fax: 0251458121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer