Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de alimentare cu apa potabila in satele Padureni si Podu Ilfovatului - proiectare si executie


Anunt de participare numarul 110151/26.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Buturugeni (Consiliul Local Buturugeni)
Adresa postala:  Com. Buturugeni, Jud. Giurgiu, Localitatea:  Buturugeni, Cod postal:  087035, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitru Preda, Tel. 0246277110, Email:  [email protected], Fax:  0246277110, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de alimentare cu apa potabila in satele Padureni si Podu Ilfovatului - proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: satele Padureni si Podu Ilfovatului, comuna Buturugeni, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie sistem centralizat de alimentare cu apa in satele Padureni si Podu Ilfovatului, comuna Buturugeni, judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- proiectare
- 14700 ml retea alimentare cu apa
- gospodaria apei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 587, 403RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 91000 Ron. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
suma este alocata de la bugetul de stat aprobata prin HG nr. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul asocierii se va prezenta acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 actualizata
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Certificat de inregistrare emis de oficiul registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilantul contabil 31.12.2009 , vizat si inregistrat de organele competente
- se va prezenta formularul Informatii Generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - minim 9.000.000, 00 LEI lichiditate generala > 99%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Declaratie privind efectivele medii anuale de personal si ale cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani
Declaratie privind personalul responsabil de indeplinirea contractuluiInformatii privind subcontractatiiCertificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalentCertificat emis de organisme independente care atesta implementarea sistemului de management demediu ISO 14001 sau echivalent
Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract similar de proiectare sisteme alimentare cu apa in valoare de minim 100 000 lei fara TVA.cel putin un contract de lucrari similare de 4.000.000 lei si complexitate similara executat in ultimii 5 ani.Se vor atasa contractele de lucrari, procese verbale de receptie, recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Buturugeni, comuna Buturugeni, judet Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii commisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti MDRT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini nu va fi postat electronic din motive tehnice si se va ridica in baza unei solicitari scrise de la sediul Autoritatii Contractante - Primaria Buturugeni, judetul Giurgiu, tel/fax: 0246/277.110
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/311.80.90, Fax:  021/319.26.97
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BUTURUGENI
Adresa postala:  COMUNA BUTURUGENI, JUDETUL GIURGIU, Localitatea:  BUTURUGENI, Cod postal:  087035, Romania, Tel. 0246/277.110, Email:  [email protected], Fax:  0246/277.110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 21:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer