Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de canalizare in comuna Giurgita, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 97239/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIURGITA
Adresa postala: CALEA DUNARII NR.123, Localitatea: Giurgita, Cod postal: 207295, Romania, Punct(e) de contact: CIPRIAN CLIMESCU, Tel.0251/357122, Email: [email protected], Fax: 0251/357122, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de canalizare in comuna Giurgita, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Giurgita, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop implementarea proiectului , , Sistem centralizat de canalizare in comuna Giurgita, judetul Dolj"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 50000 lei.cuantumul de garantie de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul va fi finantat din foduri de la Bugetul Local si de la Ministerul Mediului si Padurilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formular A din SECTIUNEA III - FORMULARE, ;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20063. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale .
4. Certificat de atestare fiscala .
5. Certificatul de inregistrareeliberat de Oficiul Registrului Comertului copie legalizata.
6. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaPentru agentii economici straini: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantulcontabilla 31/12/2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, precumsi scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara, copie legalizata. Ofertantul sa aiba profit la data mentionate mai sus.
2. Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, Formularul C din SECTIUNEA III FORMULARE, care vizeaza activitatea din anii 2007, 2008, 2009.(cerint
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani minima: 9.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul D din SECTIUNEA III - FORMULARE)
2. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular E din SECTIUNEA III - FORMULARE).3. Experienta similara. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul executiei de utilitati publice (retelele de alimentare cuapa, canalizare, statii de tratare si epurare a apei, drumuri, poduri) cu o valoare a contractului de executie de minim 1.000.000 Euro. (cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
4. Resursetehnice(FormularulFdinSECTIUNEA III FORMULARE)cuechipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Este necesar indeplinirea cerintelor minime inscrise in Formularul F din SECTIUNEA III FORMULARE
Conditii minime: Utilaje aflate in dotarea proprie sau inchiriate: statie de betoane sau autobetoniere 2 buc, compresoare 5 buc., excavatoare 4 buc., perforatoare 5 buc., autobasculante 10 buc (cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
5. Resurse umane (Formularul G din SECTIUNEA III FORMULARE) cu numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica . Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de proiectare si executie lucrari, asigurarea a cel putin: unui manager de proiect, unui sef santier, unui responsabil tehnic cu executia cu experienta in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si a unui Coordonator de proiectare. (cerinta minima de calificare, vezi punctul V5)
Proiectul tehnic, detaliile de executie, caietele de sarcini si lista cantitatilor de lucrari vor fi verificate de un verificator tehnic atestat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul executiei de utilitati publice (retelele de alimentare cuapa, canalizare, statii de tratare si epurare a apei, drumuri, poduri) cu o valoare a contractului de executie de minim 1.000.000 Euro.Resursetehnice minime: Utilaje aflate in dotarea proprie sau inchiriate: statie de betoane sau autobetoniere 2 buc, compresoare 5 buc., excavatoare 4 buc., perforatoare 5 buc., autobasculante 10 bucResurse umane minime: un manager de proiect, un sef santier, un responsabil tehnic cu executia cu experienta in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si un Coordonator de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Giurgita, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stada Stavopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: b-dul N. Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251.415.600, Fax: 0251.418.568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Giurgita - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dunarii 123, Localitatea: Giurgita, Cod postal: 207295, Romania, Tel.0251-357122, Email: [email protected], Fax: 0251-357122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer