Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de canalizare satele Barasti si Cicanesti comuna Cicanesti, Alimentare cu apa in satele Barasti si Cicanesti comuna Cicanesti, Reabilitare ulita Oncestii de Jos si ulita Oncestii de Sus in satul Barasti comuna Cicanesti, Centru ingrijir


Anunt de participare numarul 111687/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CICANESTI (PRIMARIA CICANESTI)
Adresa postala:  CICANESTI NR.1, Localitatea:  Cicanesti, Cod postal:  117245, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE BADEA, Tel. 0248735058, Email:  [email protected], Fax:  0248735058, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de canalizare satele Barasti si Cicanesti comuna Cicanesti, Alimentare cu apa in satele Barasti si Cicanesti comuna Cicanesti, Reabilitare ulita Oncestii de Jos si ulita Oncestii de Sus in satul Barasti comuna Cicanesti, Centru ingrijire copii sat Urechesti comuna Cicanesti si Dotare camin cultural sat Cicanesti comuna Cicanesti judetul Arges ? faza executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cicanesti, Arges;
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui: Sistem centralizat de canalizare satele Barasti si Cicanesti comuna Cicanesti, Alimentare cu apa in satele Barasti si Cicanesti comuna Cicanesti, Reabilitare ulita Oncestii de Jos si ulita Oncestii de Sus in satul Barasti comuna Cicanesti, Centru ingrijire copii sat Urechesti comuna Cicanesti si Dotare camin cultural sat Cicanesti comuna Cicanesti judetul Arges ? faza executie;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari (se vor include dupa caz, suplimentari de cantitati), daca exista pentru: - modernizare drum comunal;
- alimentare cu apa si canalizare;
- constructie de cladiri;
Valoarea estimata fara TVA: 8, 188, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 70.000 Ron; Garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala - Masura 322 ? Renovarea si dezvoltarea satelor?;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, A.C. solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei: Declaratii privind neincadrarea in preved. art.180-OUG34/06;(Decl. privind situatia personala a operatorului economic);Decl. privind neincadrarea in preved. art.181-OUG34/06;(Declaratia va fi sustinuta prin atasarea de certificate valabile la data deschiderii ofertelor, certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; CUI (codul unic de inregistrare);(operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a presta serviciile avand: codul 4299: Lucrari de constructii si altor proiecte ingineresti(cod CAEN rev.2) sau echivalent); Documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz) si toate modificarile intervenite pana la data deschiderii ofertelor;
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor;
- In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a ahizitiei: - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (pentru 2007, 2008, 2009) sa fie mai mare decat valoarea estimata a contratului: 8.188.517 lei;(cursul BCE valabil pentru data de 11.09.2008 si anume 3, 6138 lei/Euro);
- Angajament tert(sustinator financiar, daca este cazul);
- Informatii generale;
- Situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa reiasa un rezultat al exploatarii pozitiv;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a ahizitiei: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (conf.art.188(3)/ O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Dovada experientei similare pe contracte finalizate de: construire/modernizare drumuri , infiintare/extindere retele de alimentare cu apa , infiintare/extindere retele de canalizare, constructie cladiri; valoarea totala a acestor contracte trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 8.188.517, 00 RON; cel putin o recomandare in original sau in copie legalizata pt. lucrarile prezentate ca si lucrari similare, PV. de receptie la terminarea lucrarilor, PV. de punere in functiune, certificate constatatoare;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele prezentate in declaratie sau declaratie pe propria raspundere ca la data inceperii lucrarilor va dispune de toate utilajele mentionate: statie producere mixturi asfaltice cu capacitate minim 120 to/h;statie de betoane; compactoare pneuri, compactoare rulouri netede; pompa beton; repartizator, finisor mixtura asfaltica; incarcator escavator; autobasculante; autobetoniere; vibrator beton intern; laborator de gradul II; autogudronator; autogreder; buldozer; pt. statia de asfalt autorizatie de mediu si raport de inspectie ICECON, precum si licente de transport pentru mijloacele de transport angajate pentru realizarea lucrarii;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;CV-uri, copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii sau certificate, angajamentul ofertantului in caz de indispnibilitatea personalului; angajament de participare; informatii referitoare la personalul de conducere; informatii privind subcontractantii(daca este cazul); Informatii privind asociatii(daca este cazul);
- ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 14001 sau echivalentul acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarii
10%
Descriere: Analiza drumului critic ? graficul Gantt
3.
Proceduri tehnice de executie pe grupe de lucrari
30%
Descriere: Caracteristici tehnice avantajoase
4.
Garantia lucrarii
10%
Descriere: Nu se accepta garantii mai mici de 24 luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 10:00
Locul: Primaria Comunei Cicanesti, Arges;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentantii APDRP, Reprezentantii MF - UCVAP;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala ? Masura 322 ? Renovarea si dezvoltarea satelor?;
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-21-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Pitesti
Adresa postala:  Str. Victoriei nr.22;, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  117017, Romania, Tel. 0248.219.374, Email:  [email protected], Fax:  0248.223.828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit O.U.G.nr.34/2006; (5 zile)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Cicanesti - Arges
Adresa postala:  Primaria Comunei Cicanesti - Arges;, Localitatea:  Comuna Cicanesti, Cod postal:  117245, Romania, Tel. 0248/735058, Email:  [email protected], Fax:  0248/735058
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2010 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer