Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem centralizat de canalizare si extindere alimentare cu apa in com Sarateni jud Ialomita


Anunt de participare numarul 80099/15.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARATENI (PRIMARIA COMUNEI SARATENI)
Adresa postala: SARATENI, Localitatea: Sarateni, Cod postal: 927044, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN TOCILEANU, Tel.0729958785, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0243263164, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem centralizat de canalizare si extindere alimentare cu apa in com Sarateni jud Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Sarateni judetul Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
captare apa 2 foraje, retea distributie 5, 9km, retea canalizare 11, 1km, amenajare statie pompare existenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
doua foraje, retea distributie apa 5, 9km si retea canalizare 11, 1km
Valoarea estimata fara TVA: 3, 397, 547RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 40000lei; garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat prin buget local (og 7/2006)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere- conform OUG 34/2006art 44 alin 2/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, certificate privind achitarea datoriilor catre bugetul consolidat de stat si bugetul local, certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale - declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil la 31.12.2009, asigurarea riscului profesional, scrisoare de bonitate - solvabilitate >30%, lichiditate >100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii trei ani: cel putin 10200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - lista lucrarilor realizate in ultimii cinci ani, lista personalului tehnic ce se va ocupa direct de lucrare (sef santier, RTE si responsabil cu calitatea)lista echipamentelor tehnice pentru lucrare, recomandari de la beneficiar, certificari: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000, autorizatie BRML pentru mintaj contoare de apa rece, manualul calitatii pentru aceasta lucrare si planul de menegement de mediu pentru aceasta lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara p[rivind executia: 2contracte similare ca valoare, care au avut ca obiect de activitatelucrari tehnico edilitare de alimentare cu apa si canalizare (fie o lucrare de alimentare cu apa - minimum retele de apa din PE si doua foraje de puturi de apa, cu o valoare a contractului de executie de minimum 850000lei fara TVA si o lucrare de canalizare - minimum retea si camine, cu o valoare a contractului de executie de minimum 2200000 lei fara TVA; fie o lucrare distincta alimentare cu apa si canalizare , ce a avut obiectele aratate anterior in valoare de minimum 3000000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere: oferta cu pretul cel mai mic primeste 70 puncte
2.
propunerea tehnica
30%
Descriere: conform tabel fisa date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 11:30
Locul: Sediul Primariei Sarateni judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor si observatori MF
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiectultehnic se va obtine pe CD, gratuit, de la Primaria Sarateni, in urma unei solicitari scrise transmise cu 24 ore inainte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: strada Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213151688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cinci zile de la luarea la cunostinta de orice act emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretar - consilier juridic al Consiliului Local Sarateni
Adresa postala: comuna Sarateni, Localitatea: Sarateni, Cod postal: 927044, Romania, Tel.0243 263 164, Fax: 0243 263 164
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 19:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer