Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA SELARU, JUDETUL DAMBOVITA - executie


Anunt de participare numarul 69511/28.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SELARU
Adresa postala: SELARU, Localitatea: selaru, Cod postal: 137425, Romania, Punct(e) de contact: DUTICA FLORIAN, Tel.0245-723024, In atentia: DUTICA FLORIAN, Email: [email protected], Fax: 0245-723024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA SELARU, JUDETUL DAMBOVITA - executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul si extravilanul, com. Selaru, iud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare in comuna Selaru, judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare in comuna Selaru, judetul Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: 3, 512, 083.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 55.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse de la bugetul de stat legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului de excutie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , copie dupa CUI , Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, formularelor nr. 21.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007) atat in lei cat si in euro. Cifra de afaceri medie anuala sa fie de cel putin 3.500.000 lei sau echivalent euro la cursul BNR valabil pentru data de 17.11.2008 ( 1 Euro = 3, 7522 lei). Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se vor prezenta declaratii bancare din care sa reiasa urmatorii indicatori economici: - Lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani =100%;
- Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani =30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 5 ani a executat cel putin o lucrare in domenii de alimentare cu apa si/sau canalizare, tratarea apelor menajere, in valoare de minim 1.050.000 lei (sau echivalentul in EURO la cursul din 17.11.2008 )Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima): a) utilaje de sapat santuri 4 buc;b) utilaj echipat cu picon 2 buc;c) motocompresor 2 buc;d) aparat sudura electrofuziune 4 buc;e) masina sudura cap la cap 2 buc;f) generator curent electric 4 buc;g) aparat sudura electric 2 buc;h) betoniera 2 buc;i) compactor 4 buc;j) autobasculanta 1 buc;k) masini transport 10 buc;l) banc probe de presiune 1 buc;m) echipament foraj dirijat 1 buc.Ofertantul trebuie sa prezinte sistemul propriu de conducere si sa detina certificat ISO 9001:2000, ISO: 140001 si OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria primariei sau ordin de plata in contul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2008 14:00
Locul: sediul primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imiterniciti de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com Selaru
Adresa postala: Com Selaru, Localitatea: Selaru, Cod postal: 137425, Romania, Tel.0245-723024, Email: [email protected], Fax: 0245-723024
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2008 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer