Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA SELARU, JUDETUL DAMBOVITA


Anunt de participare numarul 74155/26.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SELARU
Adresa postala: SELARU, Localitatea: selaru, Cod postal: 137425, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LUCA, Tel.0245-723024, Fax: 0245-723024, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA SELARU, JUDETUL DAMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul si extravilanul, com. Selaru, iud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA SELARU, JUDETUL DAMBOVITA - executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA SELARU, JUDETUL DAMBOVITA - executie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 512, 083RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 55.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local din surse guvernamentale prin Ordonanta Guvernului nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la proceduracopie dupa CUICertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniLichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani
Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani7.000.000 leiLichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani =100%;Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani =30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similaraOfertantul va face dovada ca are experienta in realizarea a cel putin un proiect finalizat in sistem executiecel putin doua recomandari din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari de alimentare cu apa si canalizare executatedeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariinformatii generale privind angajatiiasigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaStandarde de asigurare a calitatiiStandarde de protectia mediuluiStandarde de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in ultimii 5 ani a executat cel putin o lucrare in domenii de alimentare cu apa si/sau canalizare, tratarea apelor menajere, in valoare de minim 1.050.000 leiStandarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 14001 privind managementul mediului valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalentCertificat OHSAS 18001 Managementul Securitatii si Sanatatii in Munca valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata executiei
10%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2009 11:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Selaru, comuna Selaru, judetul Dambovita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- observatorii desemnati de catre UCVAP;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: 40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Selaru
Adresa postala: Consiliul Local al Comunei Selaru, comuna Selaru, judetul Dambovita sau la, Localitatea: comuna Selaru, Cod postal: 137425, Romania, Tel.0245-723024, Fax: 0245-723024
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 07:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer