Licitatie Publica - sistem complet HPLC cu accesorii
Anunt de participare numarul 27398/09.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICE
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maria Elena URSEI, Tel.021-2207780, In atentia: Maria Elena URSEI, Email: [email protected], Fax: 021-2207695
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutul national de Cercetare Dezvoltare pentru Stiinte Biologice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 296, sector6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Oana CRACIUNESCU, Tel.021-2207780, In atentia: Oana CRACIUNESCU, Email: [email protected], Fax: 021-2207695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sistem complet HPLC cu accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea unui sistem complet HPLC cu accesorii: Sistem HPLC cuaretnar sau sistem HPLC izocratic, cu soft de control, achizitie si prelucrare a datelor. Caractericile tehnice sunt detaliate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253220-6 - Cromatografe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 sistem
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 5000RON si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri publice 2007- investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere. se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documenete din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta de urgenta 34/2006 si anume declaratia de eligibilitate si/sau cazierul judiciar/ certificat echivalent, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru a dovedi ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat, Certificat eliberat de Directia Impozite si Taxe, Certificat constatator eliberat de Registrul comertului. Certificatele vor fi prezentate in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifara de afaceri medie pe ultimii 3 ani. Bilantul Contabil eliberat de Administratia Financiara. Balanta de verificare pe luna anterioara prezentarii ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala nu trebuie sa fie mai mica de 810000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
exemplificarea activitatii comerciale cu aparatura similara(ex. copie dupa un contract incheiat), recomandari de la beneficiari, certificare conform standardului ISO 9001/2000(furnizor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnice superioare celor trecute in caietul de sarcini
20%
Descriere:
3.
termen de garantie(minim 12 luni)
10%
Descriere:
4.
servicii post garantie
5%
Descriere:
5.
termen livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic INCDSB Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.296, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel.021-2207780, Fax: 021-2207695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 10:41