Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Sistem complet pentru expunere placi termale, evaluarea, controlul si verificarea rezultatelor procesului de productie tipografica?


Anunt de participare numarul 129214/30.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA MONITORUL OFICIAL
Adresa postala:  Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  012329, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Roxana Crimu, Tel. 318.51.20, Email:  [email protected], Fax:  318.51.09, Adresa internet (URL):  www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Sistem complet pentru expunere placi termale, evaluarea, controlul si verificarea rezultatelor procesului de productie tipografica?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Sistem complet pentru expunere placi termale, evaluarea, controlul si verificarea rezultatelor procesului de productie tipografica?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Sistem complet pentru expunere placi termale, evaluarea, controlul si verificarea rezultatelor procesului de productie tipografica, valoarea estimata 449500 Euro, echivalent a 1915274, 55 lei, 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 449, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gp, se va const de catre ofert printr-un instrum de garant emis de o soc bancara sau o soc de asig, in val e 2% si anume 8990 Euro, echiv a 38305, 49lei. Tv 120 de zile de la data deschi ofert.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2.Declaratie privind eligibilitatea3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20064.Certif de atestare fiscala elib de org admin fisc a unit admin terit , in orig, copie legalizata, sau conf cu originalul, valab la data deschid of;
5.Certif de atest fisc elib de comp impoz si taxe locale, orig, copie legalizata sau copie cf cu originalul;
6.Certif constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata sau copie conf cu orig;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de sisteme similare - sisteme completesi/sau sisteme componente ale sistemului complet
2.Prezentarea unor recomandari- cel putin o recomandare referitoare la livrarea si punerea in functiune a unui sistem completsau cel putin cate o recomandare referitoare la livrarea si punerea in functiune a fiecarui sistem component al sistemului complet3.Declaratia CE de conformitate a echipamentelor ofertate (din partea producatorului), prin care se specifica si conformitatea cu prevederile HG 674/2008, Anexa 2, pct. 1, lit. A) si HG 674/2008, Anexa 14.Declaratie din partea producatorului prin care se confirma aplicarea marcajului CE pe echipamentele ofertate
5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular 12 D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Productivitatea
20%
Descriere: Productivitatea sist computer-to-plate (placi/ora)
3.
Puterea electrica
5%
Descriere: Puterea electrica instalata totala
4.
Nivelul maxim de zgomot
5%
Descriere: Nivelul maxim de zgomot (dB)
5.
Termen de punere in functiune
5%
Descriere: Termen de punere in functiune
6.
Termen de garantie
10%
Descriere: Termen de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem ofertei care vor face ob procesului repetitiv de ofertare: -val totala a ofertei (EUR)-termenul de punere in functiune-termen de garantie generala
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24.11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 10:00
Locul: Str Parcului, nr 65, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf art 256^2(b) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAMO
Adresa postala:  Str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  012329, Romania, Tel. 021/318.51.20, Fax:  021/318.51.09, Adresa internet (URL):  www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer