Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de monitorizare a traficului in Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 81520/03.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Tel.+40 268 472486, In atentia: ALICE DUDU, DRAGOI GHEORGHE, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem demonitorizare a traficului in Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru monitorizarea traficului in 6 (sase) intersectii din Municipiul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34970000-7 - Echipament de monitorizare a traficului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem pentru monitorizarea traficului in Municipiul Brasov, conform Caietului de sarcini si a Anexei 1 la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 476, 470.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 9.500 lei garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului.Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe proprie raspundere ca in ultimii 2 ani si-a indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant pozitiv la 31.12.2008 vizat si inregistrat de catre organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 CLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Formular 12 D;Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- Formular 12 H .Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat Formularul 12 I-dovada certificarii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent.dovada certificarii SR EN ISO 14001/2005 (certificarea sistemelor de management de mediu)sau echivalent.- dovada certificarii OHSAS 18001/2001(certificarea sistemelor de management de sanatate si securitatea ocupationala) sau echivalent.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat sa vanda produsele oferite, sa ofere servicii in perioada de garantie si post-garantie si ca detine competente pentru instalarea, configurarea si mentenanta produselor oferite.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca detine cu orice titlu (acte de proprietate, inchiriere, leasing) urmatoarele utilaje: 1 buc masina de taiat asfalt; 2 buc masini de interventie ; stand pentru verificarea programelor / modulelor in laborator1 buc; 1 buc platforma ridicatoare (PRB) Ofertantul va face dovada unui numar de minim 5 (cinci) persoane cu experienta in domeniul instalarii, intretinerii si service-ului. Ofertantul trebuie sa prezinte incheierea a minim un contract de furnizare similar, pentru minim 6 intersectii semaforizate, in valoare de 160.000 lei incheiat in ultimii 3 ani.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului (in cazul castigarii licitatiei), furnizorul va detine cu orice titlu pe raza Municipiului Brasov punct de lucru local / Call Center dispecerat cu telefon fix, fax sitelefon mobil pentru managementul si redirectionarea apelurilor de urgenta, privind interventiile de service si mentenanta la respectivele echipamente.Fiecare ofertant va prezenta la data licitatiei: software instalat pe calculator pentru programarea ADC-urilor aflate in proprietatea autoritatii contractante.1 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, SALA DE CONSILIU, ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SI IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul EROILOR NR. 8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-416550/149, Fax: 0268-473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer