Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de achizitie si prelucrare de date necesare pentru monitorizarea parametrilor de mediu


Anunt de participare (utilitati) numarul 36417/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Masovici, Tel.0253.335.045, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de achizitie si prelucrare de date necesare pentru monitorizarea parametrilor de mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Turceni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de Sistem de achizitie si prelucrare de date necesare pentru monitorizarea parametrilor de mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232500-9 - Echipament de procesare a datelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de achizitie si prelucrare de date necesare pentru monitorizarea parametrilor de mediu= 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 345, 000 si 355, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie particip.7000lei;constituita prin scrisoare garant. bancara in original valabila 90 zile; fila CEC sau OP confirmate de banca emitenta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; OP sau alte modalitati legale de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca mai multi operatori economici se asociaza, asocierea se va legaliza( in cazul atribuirii contractului asociatiei);
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art.181 din OUG 34/2006;
- certificat constatator de la Oficiul Registrului siComertului(original sau copie legalizata, valabila la datadeschiderii procedurii) pentru persoanele juridice/fiziceromane;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sauapartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele fizice sau juridicestraine;
- certificat de inregistrare(copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil, vizat de organele competente, la 30.06.2007- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim de 3 ori valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari - Se va completa anexa 12 D.-Certificat acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificarea sistemului calitatii produselor atestate, certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului( in copie );
- Autorizare de livrare, conform anexa CET1, de la un producator sau de la reprezentantul oficial al producatorului, original ( sau copie legalizata ).- Prezentare fise tehnice din care sa rezulte clar caracteristicile tehnice ale produselor ofertate si respectarea celorlalte cerinte din caietul de sarcini.-Recomandari de la cel putin 2 beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01087, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Marketing Disciplina Contractuala
Adresa postala: Str.Uzinei nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335016, Fax: 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer