Licitatie Publica - SISTEM DE ALIMENTARE CU APA AL LOCALITATILOR FERASTRAU-OITUZ, CALCII SI MARGINEA, COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU
Anunt de participare numarul 16035/28.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAOITUZ
Adresa postala: comuna Oituz, satul Oituz, nr.1250, judetul Bacau, Localitatea: Oituz, Cod postal: 607365, Romania, Punct(e) de contact: Ion Osolos, Tel.0744337089, Email: [email protected], Fax: 0234337503, Adresa internet (URL): www.primariaoituz.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE ALIMENTARE CU APA AL LOCALITATILOR FERASTRAU-OITUZ, CALCII SI MARGINEA, COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATILE FERASTRAU-OITUZ, CALCII, OITUZ SI MARGINEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA LUCRARILOR DE CONSTRUIRE SURSE, ADUCTIUNE, INMAGAZINARE + TRATARE SI RETELE DE DISTRIBUTIE APA POTABILA IN LOCALITATILE FERASTRAU-OITUZ, CALCII, OITUZ SI MARGINEA, COMUNA OITUZ, JUDETUL BACAU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari conform listelor de cantitati din documentele ofertei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE =40.000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN FONDURI ALOCATE PRIN PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII IN SPATIUL RURAL CONFORM OG NR.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE-SUBCONTRACTANTI, CU CONDITIA PRECIZARII PARTILOR CARE URMEAZA A FI SUBCONTRACTATE SI DATELE DE RECUNOASTERE ALE ACESTORA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoana juridica inregistrata cu domeniul de activitate in constructii edilitare: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul general consolidat si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de autoritatile abilitate in original sau copie legalizata; Capacitate de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil; Declaratie bancara; Informatii privind cifra de afaceri; Solvabilitate patrimoniala; Lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lichiditate generala: minim 100%; - solvabilitate patrimoniala: minim 30%; - resurse financiare disponibile: minim 1.000.000 lei; - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari in ultimii 5 ani; Experienta similara; Declaratie privind echipamentele tehnice; Informatii privind personalul tehnic; Informatii privind asocierea; Standarde conditii de munca protectia muncii.
N.s.m -realiz. in ultimii 5 ani cel putin 3 lucrari similare, min o lucrare de alim cu apa cu val de min 2500000 lei care cuprinde min20 Km de retele de alim cu apa si lucrari conexe.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei comunei Oituz, judetul Bacau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2007 13:00
Locul: sediul Consiliului local Oituz, satul oituz, nr.1250, comuna Oituz, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii autorizati si invitatii autorizati ai autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda , nr.1 , mun. Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Oituz
Adresa postala: satul oituz, nr.1250, com.Oituz, Localitatea: Oituz, Cod postal: 607365, Romania, Tel.0234/337010, Email: [email protected], Fax: 0234/337503
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 16:45