Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de alimentare cu apa in com. Tomsani


Anunt de participare numarul 27753/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOMSANI JUD. PRAHOVA
Adresa postala: Drumul European 577, jud. Prahova, Localitatea: Tomsani, Cod postal: 107615, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS PRUNA, Tel.0244.237258, In atentia: D-lui Nicolae Surlaru, Email: [email protected], Fax: 0244.237205
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: -Servicii generale ale adminidtratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentare cu apa in com. Tomsani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tomsani, Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de alimentare cu apa in satele Tomsani, Magula, Loloiasca, Satuc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de infiintare a Sistemului de alimentare cu apa in com Tomsani conf.proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 2, 877, 935RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare =50.000. lei ron;
-garantie de buna executie = 8% din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- OG 7/2006 + BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-subcontractare, asociere(prezentare contract de asociere), etc.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate
-declaratie privind neincadrare in prevederile art 181/oug 34/2006
- declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor
- documente care dovedesc inregistrarea fiscala si certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilamnt contabil pe 2006 vizat si inregistrat;
-ultima balanta;
-rezultatul exercitului financiar pe ultimii trei ani;
- asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afceri reprezinta valoarea contractului multiplicata cu trei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular privind eperienta profesionala, insotit de de copia dupa contractul nominalizat, in valoare minima de 863.381 lei ron, recomandarea beneficiarului vizata de Inspectia in Constructii;
- lista principalelor prestatii in ultimii trei ani insotita de certificat de buna executie, proces verbal de receptie finala;
-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere;
- declaratie privin utilajele.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: - la caseria Primariei Tomsani, Prahova.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 11:00
Locul: CAMINUL CULTURAL TOMSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii ofertantilor pe baza imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR. 6, SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 02131004642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conf. disp. art.272, alin 5 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA TOMSANI - SECRETARIAT
Adresa postala: DRUM EUROPEAN 577, Localitatea: TOMSANI, Cod postal: 107616, Romania, Tel.0244237258, Email: [email protected], Fax: 0244237205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer