Licitatie Publica - Sistem de alimentare cu apa si canalizare in comuna Boranesti, judetul Ialomita
Anunt de participare numarul 83902/05.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Boranesti (Primaria comunei Boranesti Ialomita)
Adresa postala: com Boranesti, jud. Ialomita, Localitatea: Boranesti, Cod postal: 927096, Romania, Punct(e) de contact: Petru Aeleni, Tel.0243318102, Email: [email protected], Fax: 0243318102, Adresa internet (URL): www.boranesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentare cu apa si canalizare in comuna Boranesti, judetul Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Boranesti judetul Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 foraje apa, rezervor inmagazinare din beton, statie clorare, retele distributie 11, 8km, retea canalizare 6, 3km,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-foraje apa
-retea aductiune
-gospodarie apa
-retele distributie
retea canalizare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 726, 798RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 30000 leigarantie de buna executie 24 luni; 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat OG 7 din 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat in cazul declararii ofertei ca oferta castigatoare;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Formular A2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular B3. Cazier judiciar al operatorului economic, conform Legii 290 / 2004 modificata si completata cu OUG 216 / 2008.4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, 5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, 6. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
7.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare), in original sau copie legalizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantulcontabilla 31/12/2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul;
2. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isipoatedovedi capacitatea economico-financiara, cu mentionarea lichiditatii generale si a solvabilitatii patrimoniale.
3. Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel specific necesar pentru: Solvabilitate patrimoniala trebuie sa fie mai mare de 30%;Lichiditatea generala trebuie sa fie mai mare de 100%;In cazul ofertei comune, indeplinirea conditiilor de lichiditate si solvabilitate este obligatorie pentru fiecare asociat in parte;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Experienta similara. - 2 contracte similare ca valoare, care au avut ca obiect de activitate lucrari tehnico-edilitare de alimentare cu apa si canalizare, (fie o lucrare de alimentare cu apa minim: retele de apa din PE, rezervor beton si cel putin 2 foraje de puturi de apa si o lucrare de canalizare minim: retea si camine, fie o lucrare distincta, alimentare cu apa si canalizare, care au avut obiectele aratate anterior (retele de apa din PE, rezervor beton, cel putin 2 foraje de puturi de apa, retea canalizare si camine) .-Resurse tehniceEste necesar indeplinirea cerintelor minime inscrise in Formularul F- Resurse umane Formularul G numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurarea cel putin: a unui sef santier (persoana cu studii superioare), a unui respon-sabil tehnic cu executia atestat MLPTL in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (lucrari tehnico-edilitare, toate cerintele), a unui res-ponsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (alimentare cu apa si canalizare sau lucrari tehnico edilitare). Toate certificatele, atestarile vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. -Se vor prezenta CV urile persoanelor mentionate (sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea), conform Formularul G;
-Se va prezenta, atestat MLPTL pentru RTE si Certificat (autorizatie) pentru responsabilul cu calitatea;
-Se vor prezenta contracte de munca vizate la ITM / contractele deprestari servicii, pentru persoanele mentionate (sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel specific necesar pentru: o lucrare de canalizare minim: retea si camine, cu o valoare a contractulu de executie de minimum 1.000.000 lei fara TVA, fie o lucrare distincta, alimentare cu apa si canalizare, care au avut obiectele aratate anterior (retele de apa din PE, rezervor beton, cel putin 2 foraje de puturi de apa, retea canalizare si camine) in valoare, de 2.500.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere: oferta cu cel mai mic pret primeste 90 puncte
2.
propunere tehnica
10%
Descriere: durata prognozata pentru solutionare defecte
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 11:30
Locul: sediul Primariei Boranesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor, observator MF (dupa caz) experti cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bd. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300804, Romania, Tel.021 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al Primariei Boranesti
Adresa postala: comuna Boranesti, Localitatea: Boranesti, Cod postal: 927096, Romania, Tel.0243318102, Fax: 0243 318102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 17:54