Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de alimentare cu apa si canalizare in comuna Brezoaele judetul Dambovita


Anunt de participare numarul 87675/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BREZOAELE (PRIMARIA COMUNEI BREZOAELE)
Adresa postala: comuna Brezoaele, str. Principala, nr. 24, Localitatea: Brezoaele, Cod postal: 137060, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDORACHE, Tel.0245715601, Email: [email protected], Fax: 0245715689, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentare cu apa si canalizare in comuna Brezoaele judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Brezoaele judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Infiintarea unui sistem de alimenatre cu apa si canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini, proiect tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 495, 543RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 65000 lei cu termen de valabilitate minim 90 de zile de la data deschiderii ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea este asigutrata prin fonduri guvernamentale aferente OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decla prin eligibilit, dec priv neincadrarea art.181, decl privind calitatea de participant la procedura, CUI, ORC, cert atestare fiscala directia de finante si bugetul local, persoanele juridice straine sa fie legal inregistrati( copii dupa original si traducere legalizata in limba romana), documente relevante din care sa rezulte denumire, sediu, structura actionariatului numele reprezentantilor legali domeniul de activitate principal si secundar situatia societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra anuala medie ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) minim 5000000 lei sau echivalent in euro la cursul BNR din data de 29, 09.2009, situatii financiare anuale.Pt operatorii economici care nu au avut ativitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2007, sau 2006 cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator . Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperiri riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
derulare in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie egala cu minim 3400000 lei.copii dupa recomadari din partea beneficiarilor, copii dupa PV terminare lucrari. Utilaje/ grup electrogen mobil-1 buc; buldoexcavator 3 buc, excavator 2 buc, incarcator frontal 1 buc, miniexcavator 1 buc, autobasculanta min 16 tone 5 buc, ciocan hidraulic demolator 2 buc, placa compactoare 3 buc, aparat sudura SD in PE HD 1 buc, aparat sudura SRM in PE/ HD 1 buc . Declaratii privind utilajele instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul . pentru echipamente proprii copii dupa lista de inventar . penrru echipamente inchiriate original sau copie legalizata dupa precontractele de inchiriere. ISO 9001, 14001 OHSAS 18001.
copii legalizate.sa aiba sef santier ing/subing absolvent al facultaii de hidrotehnica sau instalaii pentru construcii cu experienta in domeniu - 1 pers, responsabil tehnic cu executia atesta in domeniu constructii civile, industriale agrozootehnice I , constructii edilitate si pentru gospodarire comunala - o persoana, responsabil tehnic cu calitatea atesta in domeniu lucrari retele de alimentare cu apa si canalizare - 2 persoane , d) Sudori calificati si atestati ISCIR sau de orice alt organism echivalent atestat in PE-HD, procedeul de sudare SRM si SD 2 pers.Ing/Subing sau tehnician in constructii si lucrari publice 1 pers, operatori utilaje (pentru utilajele de la pct 2) cu certificat de calificare. Se vor nominaliza pers diferite.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.curriculum vitae
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic
60%
Descriere:
2.
dutata de executie a lucrarii
15%
Descriere:
3.
perioada de garantie a lucrarii
15%
Descriere:
4.
programul de asigurare al calitatii propus
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3620/29.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Brezoaele strada principala nr. 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA SECTIA COMERCIALA I CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: b/dul Independentie nr. 34, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245612344, Email: [email protected], Fax: 0245611893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BREZOAELE
Adresa postala: comuna Brezoaele sat Brezoaele jud. D/a, Localitatea: BREZOAELE, Cod postal: 137060, Romania, Tel.0245715601, Email: [email protected], Fax: 0245715689
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer