Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de alimentare cu apa,colectare si epurare ape uzate ,precum si podete si punti pietonale in comuna Dobra , judetul Hunedoara


Anunt de participare numarul 80056/15.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOBRA (CONSILIUL LOCAL DOBRA)
Adresa postala: PIATA VICTORIEI, NR.1, Localitatea: Dobra, Cod postal: 337215, Romania, Punct(e) de contact: Petrescu Dragos, Tel.0254 283241, Email: [email protected], Fax: 0254 383101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentare cu apa, colectare si epurare ape uzate , precum si podete si punti pietonalein comuna Dobra , judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dobra
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie LucrariSistem de alimentare cu apa, colectare si epurare ape uzate , precum si podete si punti pietonalein comuna Dobra , judetul Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrariSistem de alimentare cu apa, colectare si epurare ape uzate , precum si podete si punti pietonalein comuna Dobra , judetul Hunedoara
Valoarea estimata fara TVA: 3, 387, 463RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 50.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri guvernamentale OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia munciiOHSAS 18001; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, certificat de inregistrare orc, certificat fiscal privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, taxele locale
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata-in cazul asocierii se vor prezenta pentru fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) sa fie de minim 10.060.000lei (pentru persoanele juridice romane) sau 2.400.000 Euro (pentru persoanele juridice straine).cursul mediu BCE 2006:1euro=3, 5244lei ;2007:1euro=3, 3379lei2008:1euro=3, 6840leisituatiile financiare anuale (bilant contabil) pe anul2006, 2007, 2008, din care sa rezulte ca firma a inregistrat profitInformatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principaleleor lucrari executate in ultimii 5 ani/Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui responsabil tehnic cu executie (RTE) in domeniu constructiilor edilitaresi a unui responsabil cu controlul calitatii CQ, La contractele prezentate ca si experienta similara in lista se vor prezenta pentru fiecare in copie procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor vizate de Inspectoratul de Stat in Constructiisi recomandare din partea beneficiarului/clientului: Certificat ISO 14001; ISO 9001:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa existe cel putin un contract executie lucrari alimentare cu apa si cel putin un contract executie lucrari de canalizare caredin punct de vedere valoric cumulat sa fie de cel putin 1.600.000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunere Financiara
60%
Descriere: N Puncte = ( Pret oferta N / Pret minim ) x 60
2.
Propunere Tehnica
40%
Descriere: Propunere Tehnica=Pa+Pb+Pc
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 11:00
Locul: Dobra, P-ta Victoriei 1, jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire si act identitate: membrii comisiei de evaluare;observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice nu s-a putut publica pe seap toata documentatia.aceasta poate fi obtinuta gratuit de la sediul Primariei Dobra pe suport magnetic in urma solicitarii scrise sau pe faxnr 0254283101
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Alba Iulia, str. I.C. Bratianu nr. 1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810.289, Fax: 0258/810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Dobra
Adresa postala: jud.Hunedoara, Localitatea: Dobra, Cod postal: 337215, Romania, Fax: 0254283101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer