Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de alimentarea cu apa si gospodarire in comuna UNIREA, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 85172/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI UNIREA - DOLJ
Adresa postala: COMUNA UNIREA - DOLJ, Localitatea: Unirea, Cod postal: 207595, Romania, Punct(e) de contact: MARIN BADOIU, Tel.0251365398, Email: [email protected], Fax: 0251365255, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de alimentarea cu apa si gospodarire in comuna UNIREA, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA UNIREA , JUDETUL DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de alimentarea cu apa si gospodarire in comuna UNIREA, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa - 45232152 -2 Lucrari de constructii de statii de pompare- 45232430-5 Statii de tratare a apei
Valoarea estimata fara TVA: 5, 356, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 100 000 RON, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original.
In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de execrcitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia. economico-financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.- Cerinte obligatorie: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata.Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform modelului din capitolul de Formulare formularul 12B
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.Completata in conformitate cu modelului din capitolul de Formulare formularul 12A
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 10.070.820 lei- Bilantul contabil la data de 31.12.2008, inregistrat la Administratia Financiara avand rezultatul exercitiului financiar pozitiv.
In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia. economico-financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare.Lichiditatea generala sa fie de minim 100%.
Autoritatea Contractanta solicita ca ofertantul sa asigure intreaga lucrare pe parcursul realizarii acesteia. In acest sens inaintea emiterii ordinului de incepere al lucrarii ofertantul desemnat castigator va depune in originalpolita de asigurare aferenta lucrarii la sediul autoritatii contractante. Termenul maxim de prezentare a politei de asigurare este de 5 zile de la data semnarii contractului.Costurile cu polita de asigurare incheiata cuo agentie de asigurare vor fi suportate in totalitate de catre executant .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista privind principalele lucrari efectuate in ultimi 5 ani.
- Copii dupa contracte incheiate (prima si ultima pagina), insotite de procese verbale de receptie (cel putin doua, semnate de catre beneficiari)
- Copii dupa contracte in executie (prima si ultima pagina).
- Lista utilajelor si echipamentelor proprii si inchiriate, propuse pentru realizarea investitiei inclusiv fisele tehnice ale utilajelor. Se solicita completarea formularelor 12H si 27.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui responsabil tehnic cu executie (RTE) in domeniu constructiilor edilitaresi a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor edilitare; pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatetele profesionale in acest sens, valabile pe tot parcursul executiei lucrarilor;Se va prezenta conform modelului din capitolul de Formulare - formularul nr. 12G, completat de catre contractant si de toti subcontractantiisi:
Lista cuprinzand subcontractantii, conform modelului din capitolul de Formulare anexa la formularul 12G;Conform art.188/OUG 34/2006
Se solicita completarea modelului din sectiunea de formulare. Formularul nr. 24.
Prezentarea propriului sistem de management calitate:
- Se vor prezenta obligatoriu, Certificatecare atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, Mediu ISO 14001 si Siguranta si SanatateaOcupationala OHSAS 18001 cu specific de constructii civile si industriale. Certificatele se vor prezenta in original sau copii legalizate.Se vor mai prezenta: - Declaratia privind respectarea Legii 319/2006 privind Protectia Muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRET
70%
Descriere:
2.
PERIOADA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NR. 1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2009 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNE UNIREA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): OG 7/2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala: Craiova, str. Brestei, nr. 12, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200266, Romania, Tel.0251/418.612, Email: [email protected], Fax: 0251/419.851, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI UNIREA
Adresa postala: COMUNA UNIREA, Localitatea: UNIREA, Cod postal: 207595, Romania, Tel.0251365398, Email: [email protected], Fax: 0251365255, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer