Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de automatizare a distributiei energiei electrice SAD - FDEE Electrica Distributie Transivania Sud faza PA-PT-PCT etapa III


Anunt de participare (utilitati) numarul 146146/30.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.
Adresa postala: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Punct(e) de contact: Manica Vochin, Tel. +40 0268305320/+40 0728137596, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0268305004, Adresa internet (URL): www.electricats.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala de distributie energie electrica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de automatizare a distributiei energiei electrice SAD - FDEE Electrica Distributie Transivania Sud faza PA-PT-PCT etapa III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Conform Caiet de sarcini
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari electrice privind posturi de transformare prin modernizrea acestora si amplasaera lor in anvelope de beton.
Valoarea estimata 10.238.038 euro este compusa din valoarea estimata a ofertei de baza de 9.772.260 euro, valoarea estimata a proiectarii 118.790 euro si cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 3, 5% reprezentand o valoare de 346.988 euro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul contractului este cel electric (posturi de transformare si retele electrice de distributie).Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 238, 038EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.garantiei de participare este de 190.000 euro , echivalent a 610.750 lei Curs echivalenta lei/euro 1euro= 4, 4339 lei comunicat de BNR din data de 18.07.2013.Pentru calculul echivalentei garantiei de participare constituite in alte monede decat euro/lei, se va utiliza cursul de reconversie comunicat de BNR pentru data de 18.07.2013.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin (1) din HG 925/2006. Cont RO14RNCB0053006916952194BCRBrasov pentru ordin de plata. Trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte din garantie in conformitate cu art.278^1 din OUG34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% cf. Lg 346/2004. Modalitatea de constituire conform art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propii. Contract de lucrari ferm in euro pe toata perioada de derulare. Modalitatea de plata conf. spacificatiilor cap.16 din contractul atasat documentatiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05)si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ion Dobre, Dir Ec Monica Radulescu, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110kvNicuConstandache, Dir Dezv Catalin Grama, Dir Adj Ioan Toma, Manica Vochin, Dragos Florian, Rodica Pumnea-Gigartu, Cornel Ungureanu (formular06) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03).Certificatul departicipare la licitatie cu oferta independenta(Formular02).Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoriaIMM (Formular14).Certificat de Inregistrare in scopuri de TVA daca este cazul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata saucopie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catrebugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.182 din OUG 34/2006 Atestat ANRE tip B, C1A, C2A conf Ordin ANRE nr.24/2007Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa reiasa obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.Datele inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivelul minim impus pt media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 16.500.000 euro.Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului cifrei de afaceriglobale, cf.L346/2004. Lichiditatea generala >90%. Depunerea uneideclaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globalepe ultimi trei ani. (formular 13) Bilantul contabil al ultimul an financiar incheiat-2012, sau prezentarea oricaror altor documentecare pot fi prezentate de ofertanti in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare lichiditatea generala(Lg=active circulante total /datorii curente platibile pana la un an)
Modalitatea de indeplinire
Formular 13. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifreiglobale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anualcomunicat de BNR. Bilantul contabil al ultimul an financiarincheiat-2012, sau prezentarea oricaror altor documentecare potfi prezentate de ofertanti in sustinerea indeplinirii cerintei decalificare lichiditatea generala(Lg=active circulantetotal /datoriicurente platibile pana la un an)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.-Prezentarea unei liste privind lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte faptul ca ofertantul a executat lucrari similare prin cumularea valorilor mai multe contracte sa fie de minim 7.700.000 euro. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.(formular0.7).Pentru echivalenta valorilor experientei similare din alta valuta in lei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta 2-Prezentarea unei liste/declaratii privind personalul de specialitate minim necesar, de care ofertantul dispune pentru executarea contractului: 1.Responsabil tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice- se va prezenta copiedupa certificatul responsabilului tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice conf. Ordin 364/2010 emis de MECMA. 2.Responsabil tehnic cu executia-se va prezenta copiedupa certificatul responsbilului tehnic cu executia atestat MDRL conf Lg10/1995. 3.Responsabil cu Protectia Muncii- se va prezenta in acest sens o copie dupa certificatul de absolvire de cursuri in acest sens.Cerinta 3 -Declaratie referitoare la dotarea tehnicautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari( formular 10)Cerinta 4-Declaratie privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (formular12)Cerinta 5- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(formular 11)Cerinta 6 - Declarartie privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(formular 09) Lista lucrarilor executate va fi insotita de certificari de buna executie .Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Formular 0.7. Formular 0.8 Formular 09 Formular 10 Formular11 Formular 12 Copiedupa certificatul responsabilului tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice conf. Ordin 364/2010 emis de MECMA. Copie dupa certificatul responsbiluluitehnic cu executia atestat MDRLconf Lg 10/1995. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un responsabil cu Protectia Muncii prezentand in acest sens o copie dupa certificatul de absolvire de cursuri in acest sens.
Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, protectiei mediului prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 , ISO 14001/2005 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Certificat al sistemului de menegement al calitatii inconformitatecu SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent Certificatal sistemului de menegement de mediu in conformitate cu SR EN ISO14001/2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2013 11:00
Locul: Sediul FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud str Pictor Luchian nr. 25 bl.33 Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Moneda in care se transmite oferta financiara este EURO.Oferta financiara trebuie sa cuprinda si capitol evidentiat separat de diverse si neprevazute in cunatum fix de 3, 5 % din valoarea de baza a ofertei si din valoarea proeictarii.Valoarea rezultata din insumarea preturilor aferente centralizatorului pe obiecte solicitate, este denumita ca valoarea de baza a ofertei(VBO).Un procent de 3, 5% din valoarea de baza a ofertei si din valoarea proiectarii, care reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute aferente lucrarilor de executat se noteaza prescurtat(CDN). Oferta finala(OF) se va calcula cu formula: OF=VBO+PT+CDN si va fi ferma si exprimata in EURO. Contractul va fi ferm si incheiat in euro la valoarea ofertei finale (OF), iar cheltuielile aferente lucrarilor diverse si neprevazute (asa cum sunt definite la capitolul 5 punctul 5.3. din HGR nr.28/2008, privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii)vor fi accesate/decontate dupaindeplinirea conditiilor de legalitate si conformitate si dupa aprobarea acestorade catre autoritatea contractanta, fara a aduce atingere prevederilor art 122 lit i) si art.252 lit j) din OUG 34/2006.Departajarea ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc se va face prin reofertarea in plic inchis a pretului ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf. art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud SA
Adresa postala: str. Pictor Luchian nr.25, bl.33, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Tel. +40 268305999, Fax: +40 268305004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer