Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de avertizare alarmare aval de baraj Poiana Rusca din cadrul SH Caransebes


Anunt de participare (utilitati) numarul 48066/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Vladimir Gonciarov, Tel.0255512107, In atentia: Liliana Popescu, Email: [email protected], Fax: 0255513728
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem de avertizare alarmare aval de baraj Poiana Ruscadin cadrul SH Caransebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Baraj Poiana Rusca, jud.Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurarea avertizarea si alarmarea populatiei din aval de barajul Poiana Rusca, jud.Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45312000-7 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma si de antene (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Listelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 740, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare 74000 lei- garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;certif.constatator privind indeplinirea oblig.exigibile de plata la bugetul general consolidat;Certificat constatator emis de ORC;Certificat de inregistrare emis de ORC;Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de MFP;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente;Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, fara TVA; Certinta minima de calificare -realizarea unei cifre de afaceri medii anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 7.480.000 lei; Cifra minima de calif.pentru IMM -realizarea unei cifre medii anuale de afaceri egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 3.740.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista pricipalelor lucrari executate din domeniul sistemelor de alarma din ultimii 5 ani insotita de recomandari de buna executie(minim 3); Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultiumii 3 ani; Personalul tehnic de specialitate, al persoanelor cu responsabilitati in asigurarea calitatii; Declaratie privind utilajele, dotarile; Planul calitatii;Ofertantul va prezenta in cadrul ofertei aviz din partea organismelor abilitate prin care se garanteaza compatibilitatea sirenelor ce vor fi livrate cu centrala de alarmare Dispecer existenta; Ofertantul va prezenta o licenta specifica pentru aplicatia dispecer care sa acopere integrarea sirenelor sirenelor livrate in sistemul existent; Ofertantul va prezenta persoana autorizata ca responsabil tehnic cu executia lucrarii;In termen de 10 zile de la deschiderea ofertei, candidatii ale caror oferte au fost calificate dar nu au prezentat avizul mentionat mai sus vor fi invitati la sediul beneficiarului sa faca dovada compatibilitatii hardware si software intre sistemul existent si sirenele propuse in oferta.
Castigatorul licitatiei raspunde de functionarea intregului sistempe intreaga perioada de garantie a echipamentelor ofertate;
Dovada implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent Standarde de protectia mediului: SREN ISO 14001/2004 sau echivalent;Declaratie pe propria raspundere ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatii referitoare la conditiile de munca si prot.muncii conform reglementarilor in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
garantia oferita(minim 24 luni)
15%
Descriere:
3.
timp de interventie eliminare defecte
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii sau OP in contul Sucursalei Hidrocentrale Caransebes RO04RNCB 0103 0223 1114 0001; BCR Caransebes
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 14:00
Locul: Sediul Sucursala -Sala Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Suc.Hidrocentrale Caransebes -Comp Juridic
Adresa postala: Str.Splai Sebes nr.2, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Tel.0255512107, Email: [email protected], Fax: 0255513728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer