Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?SISTEM de CALCUL CURSANTI "- proiect POSDRU


Anunt de participare numarul 116146/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA OLARU, Tel. 0232278680/2196, In atentia:  Administrator sef Mariana Olaru, Email:  [email protected], Fax:  0232233360, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior tehnic de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?SISTEM de CALCUL CURSANTI "- proiect POSDRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica - catedra de Organe de Masini si Mecatronica - proiect POSDRU87/1.3/S/64069
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de sisteme de calcul cursanti(calculatoare) ptr. proiect POSDRUPOSDRU/87/1.3/S/64069 ? FLEXFORM- program de formare profesionala flexibila pe platforme mecatronice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sisteme de calcul cursanti(calculatoare)= 14 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 216.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.05.2011 pana la 14.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 684 RON; Garantie buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata achizitiei se va face din fonduri proiect POSDRU/87/1.3/S/64069 ? FLEXFORM- program de formare profesionala flexibila pe platforme mecatronice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate?Formularul 4 - Sectiunea IV;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formularul5 - Sectiunea IV; Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? (Formularul 6 ? Sectiunea V); certificat de atestare fiscala D.G.F.P.;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis deOf.Reg. Com. ?Formularul 7 - Sectiunea IV; Documentul solicitat se prezinta in original sau copie legalizata si in termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 8 - Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionate in anunt si documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 9 ?Sectiunea IV); Declaratie privind livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 10 ?Sectiunea IV) Se va anexa : minim o copie contract prin caresa dovedesca experienta similara, insotit de anexa acestuia si minim o recomandarein original din partea unui beneficiardin care sa rezulte calitatea produselor ca fiind cel putin buna;Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formularul 11 ? Sectiunea IV); Lista cuprinzand subcontractantii?Formularul 12 - Sectiunea IV-daca este cazul; Declaratie a ofertantului privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Formularul 13 - Sectiunea IV - daca estecazul; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contract vor prezenta Declaratie ? Fisa informatii generale ? Formularul 8 ? Sectiunea IV si toate cerintele/documentele impuse ofertantilor la capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor mentionate in anunt si documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie part. LE ca etapa finala se va transmite electronic in data de 21.04.2011.Licitatie electronica in doua runde: runda I pe data de 25.04.2011si runda II pe data de 27.04.2011
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3528/24.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2011 11:00
Locul: Sala Consiliu Fac. Mecanica, Universitatea Tehnica ?Ghe. Asachi? Iasi, prof.dr.doc. D.Mangeron nr. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii numiti prin Decizie Rector si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POSDRU/87/1.3/S/64069 ? FLEXFORM- program de formare profesionala flexibila pe platforme mecatronice- Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara: 1 - Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art. 4 din H.G. 925/2006 Universitea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi are obligatia de a stabili programul anual al achizitiilor publice care cuprinde totalitatea contractelor/ acordurilor-cadru pe care intentioneaza sa le atribuie/incheie in decursul anului urmator. La data de 21.02.2011(cand s-a intocmit documentatia ptr. achizitie)la codul CPV :30213300-8 valoarea estimata fara TVA depaseste 125.000 EURO. Ca urmare la acest cod procedura este. L.c.JOUE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. .(+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Oficiul Juridic- Jr. Mirela TROIA
Adresa postala:  Str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 43, imobil T, Directia Generala Administrativa, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 023227860/2534, Fax:  0232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer