Licitatie Publica - Sistem de canalizare a apelor pluviale preluate din pasajul subteran situat in Bucuresti pe DN1 la intersectia cu Bd. Aerogarii
Anunt de participare numarul 69831/10.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191013/249, 0213191014/249, In atentia: Domnului Bogdan Marcel, Email: [email protected], Fax: 0213191029, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Sectorului 1 - Directia Investitii
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191013/116, In atentia: Doamnei Diana Mocanu, Email: [email protected], Fax: 0213191011
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.021319906, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Fax: 0213191006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de canalizare a apelor pluviale preluate din pasajul subteran situat in Bucuresti pe DN1 la intersectia cu Bd. Aerogarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, pe DN1, la intersectia cu Bd. Aerogarii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura realizarea unui sistem de canalizare a apelor pluviale preluate din pasajului rutier subteran situat in Bucuresti, pe DN1, la intersectia cu Bd. Aerogarii. Sistemul de canalizare este compus din: retea canalizare pasaj, bazine de retentie, statie de preepurare, statie de pompare, retea de canalizare pentru legatura cu colectorul de ape pluviale din zona.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232454-9-Lucrari de constructii de bazine de ape pluviale (Rev.2)
45252130-8-Echipament pentru statii de epurare a deversarilor din canalizari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cadrul obiectivului se vor realiza urmatoarele obiecte:
retea de canalizare pasaj -conducta PVC, De 400, 500m, ;
bazine de retentie - conducta PAFSIN cu De 2400, 500m;
statie de pompare tip cheson complet echipata - Diametru interior = 6, 00m, H = 7, 00m capacitate inmagazinare 124 mc, debit evacuare 62 l/s, 4 electropompe submersibile (se vor realiza inclusiv instalatia electrica si racordul acesteia la reteaua electrica)
instalatie de preepurare mecanica (echipament cu 4 compartimente)- capacitate nominala hidraulica = 100 l/s, 4 bazine
retea canalizare pentru legatura cu colectorul de ape pluviale - conducta PVC, De 315, 560m
camine de vizitare - 22 buc
camera de intersectie - 1 buc
camin schimbare de directie - 3 buc
camin disipare energie - 1 buc
camin de intersectie - 4 buc
guri de scurgere - 24 buc
Toate instalatiile, utilajele si echipamentele se vor monta si pune in functiune.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 200, 000 si 3, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 136.000, 00 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: bugetul consolidat al Primariei Sectorului 1. Plata se face lunar, pe baza situatiilor de lucrari, cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratii privind respect preved art 180 si 181 din OUG34/2006;certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente, valabile la data deschiderii ofertelor; certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului; certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la 31.12.2005; 31.12.2006; 31.12.2007.2.Cifra medie globala de afaceri pentru anii 2005-2006-2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Vizate, stampilate de organele competente2. 5.400.000, 00 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. o lista a lucrarilor in domeniul retelelor de canalizare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
2. personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii (RTE, CQ)
3.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
4.informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
5.informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, indiferent de cuantumul valoric al acesteia/acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin un contract care sa fi avut ca obiect realizarea tuturor obiectelor similare celor din viitorul contract sautrei contracte care, impreuna, sa fi avut ca obiect realizarea tuturor obiectelor similare celor din viitorul contract.2. o persoana atestata ca RTE si o persoana atestata ca CQ3. un inginer constructor cu experienta de cel putin 10 ani in conducerea santierelor; un inginer constructor cu experienta de cel putin 10 ani in realizarea structurilor de beton armat; un inginer constructor cu experienta de cel putin 10 ani in realizarea constructiilor hidrotehnice; un inginer cu experienta practica de cel putin 5 ani in instalatii electrice; un inginer cu experienta practica de cel putin 5 ani in automatizari.4. cel putin prezentarea unui contract sau a unui acord ferm cu un depozit ecologic prin care sa se asigure depozitarea deseurilor rezultate in urma indeplinirii viitorului contract.5. pentru toti subcontractantii se vor prezenta urmatoarele documente: Fisa de informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratii privind respect preved art 180 si 181 din OUG34/2006; certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului; certificat de inregistrare fiscala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
51%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
30%
Descriere:
3.
Durata de executie
19%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria de la sediul Primariei Sectorului 1.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei Sectorului 1 - Bd. Banul Manta nr. 9, etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati ai UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.0213191013/114, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2008 01:14