Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA GHINDARI, SATELE GHINDARI SI TREI SATE, JUDETUL MURES


Anunt de participare numarul 51780/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHINDARI (PRIMARIA GHINDARI)
Adresa postala: Str.Principala, nr.79, Localitatea: Ghindari, Cod postal: 547265, Romania, Punct(e) de contact: ZOLTAN-JANOS BARABAS, Tel.0265584112, Email: [email protected], Fax: 0265584151
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA GHINDARI, SATELE GHINDARI SI TREI SATE, JUDETUL MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ghindari, satele
Ghindari, Trei Sate, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este construirea sistemului de canalizare in comuna Ghindari, conform Caietului de sarcini anexat prezentei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea sistemului de canalizare in comuna Ghindari, conform Caietului de sarcini anexat prezentei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 251, 619.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 20.000 leiGarantie de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractului se va face conform fondurilor alocate de Guvernul Romaniei pentru proiectul SISTEM DE CANALIZARE IN COMUNA GHINDARI, SATELE GHINDARI SI TREI SATE, JUDETUL MURES
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IndividualIn asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul.2. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si industrie
Declaratie privind eligibilitatea
3. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari / cliential carui obiect este executarea unor lucrari similare
2. Copie dupa bilantul contabil la 31 decembrie 2007, inregistrat si vizat de organele competente.
3. Ofertantultrebuiesaaibaociframedieanualadeafaceripe ultimii 3 ani minimum 9.000.000 lei
4. Capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executia lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificate ISO 9001, ISO 14001
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unei lucrari similare in cu o valoare egala sau mai mare decat 950.000 lei
3. Declaratia pe propria raspundere privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si laboratoarele necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari
4. Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat (CV-uri ale persoanelor de conducere)
5.Declaratia pe propria raspundere privind conducerea propusa pentru executia lucrarii. Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia valabil pentru acest tip de lucrari. (CV-urile ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propuse pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1301/08. 05. 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieriea Primariei Comunei GhindariPrin ordin de plata in contul RO38TREZ48224510220XXXXX, deschis la Trezoreria Sovata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 10:00
Locul: Primaria Comunei Ghindari, Ghindari, nr. 79, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas, nr. 30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.026526.03.23, Email: [email protected], Fax: 026526.78.56
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta a rezultatului licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ghindari
Adresa postala: nr. 79, cod postal, judetul Mures, Localitatea: Ghindari, Cod postal: 547265, Romania, Tel.0265 584112, Email: [email protected], Fax: 0265 584112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2008 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer