Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - sistem de canalizare si epurare ape uzate menajere com.Puchenii Mari


Anunt de participare numarul 38736/08.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Puchenii Mari (Primaria Comunei Puchenii Mari)
Adresa postala: Comuna Puchenii Mari, sat Puchenii Mari, nr.257, Localitatea: Puchenii Mari, Cod postal: 107485, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Nicolae, Tel.0244477305, Email: [email protected], Fax: 0244477305, Adresa internet (URL): http: //www.pucheniimari.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sistem de canalizare si epurare ape uzate menajere com.Puchenii Mari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com.Puchenii Mari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste infiintarea a trei sisteme de canalizare si epurare ape uzate menajere prin gruparea satelor componente comunei .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate , conform proiectului tehnic .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 082, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-40000 ron . Garantie de buna executie 7% din valoarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program de dezvoltare a infrastructurii rurale instituit prin Ordonanta nr.7/2006 . Platile se vor face functie de sumele alocate de guvern .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare cu precizarea partilor executate de asociati sau subcontractanti .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executia va fi impartita in etape functie de alocarea sumelor prin HGR .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20063.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele consolidate , inclusiv cele locale .Certificatele susmentionate vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si se vor prezenta in original sau copie legalizata .
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte :
-ca obicetul de activitate al ofertantuluicorespunde categoriei de lucrari impuse ;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare6.Certificat de inregistrare ( copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Rezultatulexercitiilor financiare pe ultimii 3 ani .
2.Bilantul contabil la data de 30.06.2007 vizat de D.G.F.P.-copie .
3.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si a profitului .
4.Informatii privind situatia financiara ( va cuprinde elemente privind bonitatea financiara , sielemente privind capacitatea financiara a ofertantului ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale .
2.Fisa de informatii privind experienta similara insotita , in copie , de contractul nominalizat , process verbal de receptiesi recomandarea beneficiarului , toate pentru aceeasi lucrare ..
3.Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .
4.declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere , inclusive CV .
5.Copie a certificatului de atestare (in domeniul lucrarii ce urmeaza a se executa ) si a legitimatiei aferente ale specialistului atestat ca Responsabil tehnic cu executia vizata la zi.
6.Dovada existentei laboratoarelor proprii de specialitate autorizate , sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile specifice categoriei de lucrari supuse procedurii .
7.Prezentarea P.C.C.V.I. ( program intocmitpentru lucrarea supusa procedurii).
8.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine contracost in baza unei cereri depusa de ofertant .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 08:00
Locul: Sediul Primariei Puchenii Mari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos , nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform alin.3 art.272 din OUG nr.34/2006 modificata prin OUG nr.94/2007 :5 zile .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2007 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer