Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE CANALIZARE SI SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA BUHOCI, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 84529/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Buhoci (Consiliul Local Buhoci)
Adresa postala: ÂComuna Buhoci ; Bl. Nr.1 ; Sc. A ; Etj. 1 ; Ap. 4, Localitatea: ÂBacau, Cod postal: Â607085, Romania, Punct(e) de contact: ÂODOBISTEANU MIRELA RODICA, Tel.Â0234.224146, Email: Â[email protected], Fax: Â0234.224146, Adresa internet (URL): Âhttp//www.primaria-buhoci.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE CANALIZARE SI SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA BUHOCI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA BUHOCI, JUDETUL BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de realizare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii „Sistem de canalizare siSistem de alimentare cu apa, comuna Buhoci, jud. Bacau”
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE REALIZARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI, ASISTENTA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIEECTIVUL DE INVESTITII "SISTEM DE CANALIZARE SI SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA BUHOCI, JUDETUL BACAU', CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 652, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
130000 LEI GARANTIE DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADR, MASURA 322, RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR, CONSERVAREA SI IMBUNATATIREA MOSTENIRII RURALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA SAU SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/20063.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Persoanelejuridicestrainevorprezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
persoane juridice straine: Documentecaredovedesco formadeînregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
7. prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si mijlocii completând formularul dinsectiunea FORMULAREa documentatiei de atribuire (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentareInformatiigenerale si identificarea financiara completând
formularuldinsectiuneaFORMULAREa documentatiei de atribuire.
- prezentare Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
- prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 150 zile in valoare de minim 6.500.000 lei.
- prezentare scrisori de bonitate din partea
unei banci cu care lucreaza ofertantulvalabila la data deschideriiofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: - valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie astfel : - egala sau mai mare de 17.000.000 lei (RON), sau peperioadadelaînfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani;
- lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 95%, calculata la 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari – formular 12H
-Pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind închirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada, pina la terminarea lucrarilor (daca este cazul).
-Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.
-Se va prezenta contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de îndeplinirea contractului de lucrari - formular anexa - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
-CV - ul proiectantilor de specialitate din care sa rezulte lucrarile similare ca natura si complexitate realizate si experienta in domeniu.
-Copie diploma inginer de specialitate pentru proiectanti
-CV - ul responsabilului tehnic cu executia.
-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia pentru ambele domenii.
-CV - ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
-Copia autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate pentru ambele domenii si produse pentru constructii.
Proiectantii de specialitate, Responsabilul tehnic cu executia si Responsabilul cu controlul tehnic de calitate vor completa si Declaratia de disponibilitate - formular anexa - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizareain ultimii 5 ani a unui contractsimilar de lucrari, respectivlucrari de canalizare, in valoare de minim 1.000.000. euro, si a unui contract de lucrari de alimentare cu apa, in valoare de minim 1.000.000 euro.Se vor prezenta: - contracte de lucrari , procese verbale de receptie, recomandari vizate de InspectoratulJudetean în Constructii din care sa reiasa aceste valori;Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie/inchiriate sau contract de colaborareexcavator cu cupa de 2 mc – minim 3 buc; excavator cu cupa de 1 mc – minim 3 buc; buldoexcavator - minim 6 buc, compactor santuri – minim 3 buc;trailer 40t minim 1 buc.- ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.- ofertantul activitatii de proiectare va face dovada ca are acces la sau ca are disponibile: echipament propriu ptr.ridicari topo si trasare lucrari – minim2 buc, mijloace proprii de transport- minim 3 buc;sisteme de calcul – minim 5 buc;licente soft ptr. AUTOCAD- minim 1 buc, OFFICE- minim 1 buc; Topo LT – minim 1 buc.-ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.- ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, inclusiv produse pentru constructii.- ofertantul activitatii de proiectare, trebuie sa faca dovada experientei relevante prin prezentarea cel putin a unui contract de servicii de proiectare pentru fiecare domeniu.- ofertantul activitatii de proiectaretrebuie sa faca dovada ca dispune de personal angajat astfel : cel putin 2 ingineri geodezie si/sau topografie, cel putin 1 inginerelectronica si telecomunicatii, cel putin 7 ingineri constructii hidrotehnice sau instalatii pentru constructii sau imbunatatiri funciare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si copie bi/ci
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADR, MASURA 322 RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR, CONSERVAREA SI IMBUNATATIREA MOSTENIRII RURALE
VI.3) Alte informatii
PIESELE DESENATE CARE DIN MOTIVE TEHNICE NU AU PUTUT FI ATASATE, SE POT RIDICA GRATUIT DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: ÂSTRADA STAVROPOLEOS, Localitatea: ÂBUCURESTI, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: ÂSTRADA CUZA VODA, NR.1, Localitatea: ÂBACAU, Cod postal: Â600274, Romania, Tel.Â0234/514275, Email: Â[email protected], Fax: Â0235/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A UNUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer