Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi


Anunt de participare numarul 91465/24.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala: Sipote, Localitatea: sipote, Cod postal: 707485, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cotofanu, Tel.0232230333, Email: [email protected], Fax: 0232238320
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de canalizare si statie de epurare a apelor uzate in comuna Sipote, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sipote, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem de canalizare si a unei statii de epurare a apelor uzate in Comuna Sipote, judetul Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de canalizare 1 buc.
Statie de epurare 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 590, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 50000 lei si se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrare finantata din fonduri alocate prin FEADR si surse proprii, Masura 322-Axa III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierede operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006
Cazier fiscal
Certificat constatator de la Registrul Comertului
Copie Act consitutiv (Statut, Contract etc.) societate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular de informatii generale
Valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 9.181.180, 00 lei
Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007, 2008
Lichiditate generala conform art. 9, lit d) din HG 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta licenta de utilizare a tehnologiei de epurare pe proces;
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani;
Lucrari similare (cu obiect alimentatie cu apa, canalizare, statii de epurare) in ultimii 5 ani, cu valoarea totala minima de 4.590.590, 00 lei, minim 3 recomandari semnate de beneficiari si buletine de analiza in copie care sa reflecte performanta statiei de epurare conform normativului NTPA 001/2005(conform documentatiei de proiectare) emise de laboratoare acreditate;Personal autorizat pentru executia lucrarilor RTE;
Laborator sau contract cu laborator de incercari gradul II;
ISO 9001/2001 copie insotita de manualul calitatii si ultimul proces verbal de auditare;
ISO 14001/2005 copie insotita de manualul protectiei mediului, inocmit la autorizare;
OHSAS 18001/2004 copie insotita de manualul protectiei muncii, intocmit la autorizare.
Se accepta si standarde echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Garantia oferita pt statia de epurare
7%
Descriere:
4.
Garantia oferita pt lucrarile executate la reteaua de canalizare
3%
Descriere:
5.
Raport cost/eficienta al statiei de epurare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6627/13.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2009 11:00
Locul: Comuna Sipote (Primaria comunei Sipote), judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, din care va face parte un reprezentant din partea FEADR, consultant proiect, expert cooptat, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; reprezentant UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere la proiecte si/sau programe: Proiect european FEADR-Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pt economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale - AXA III
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu poate fi postata pe SEAP din motive tehnice. Aceasta se obtine gratuit de la sediul Primariei Sipote, judetul Iasi, la solicitarea scrisa a operatorilor economici sau poate fi transmisa prin posta rapida.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: STR. ANASTASIE PANU 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravastopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sipote
Adresa postala: Comuna Sipote, judetul Iasi, Localitatea: Comuna Sipote, Cod postal: 707465, Romania, Tel.0232238333, Email: [email protected], Fax: 0232238320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2009 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer