Licitatie Publica - sistem de canalizare si statie de epurare comuna Stejaru ,judetul Tulcea
Anunt de participare numarul 37886/02.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stejaru (Primaria Stejaru)
Adresa postala: localitatea stejaru, comuna stejaru , judetul tulcea, Localitatea: Stejaru, Cod postal: 827215, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Economu, Tel.0240/564833/809, Email: [email protected], Fax: 0240/564833
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sistem de canalizare si statie de epurare comuna Stejaru , judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Stejaru si Vasile Alecsandri din comuna Stejaru , judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
construire de retele de canalizare si statii de epurare in localitatile Stejaru si Vasile Alecsandri din comuna Stejaru , judetul Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 687, 397RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii solicitate ;garantie de participare in valoare de 50.000 Ron si garantia de buna executie care reprezinta 5%din valoarea contractului de lucrari fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea -formular12A, declaratie privind calitatea de participant la procedura -formular 12C, cazier judiciar al reprezentantului operatorului economic in original , declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG NR. 34/2006 -formular 12B, certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre Bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata valabil la data organizarii procedurii , certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata , valabil la dat organizarii procedurii , originale sau copii legalizate , cazier fiscal al firmei eliberat de DGFP , in original, certificat constatator si certificat de inregistrare emis de ORC de pe linga camera de comert si industrie nationala sau teritoriala , in copie legalizata sau original , din care sa rezulte : a). ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publiceb.)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire vla apliocarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioarepentru persoane fizice/juridice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani : cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 8000.000 Ron -formular B2 , bilantul contabil vizat si inregistrat pe anii 2004, 2005, 2006 , vizat si inregistrat de organele competente , declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 800.000 Ron - ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca sau ca are resurse financiare reale negrevate de datorii (extras de cont financiar al firmei )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani -incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare de aceeasi natura si complexitate cu obiectul contra ctului , respectiv de canalizare in sistem centralizat inclusiv statie de epurare (lucrarea sa cuprinda cel putin retele de canalizare si statie de epurare )in calitate de antreprenor general-formular 12F, cel putin o reconmandare din partea benficiarilor /clientilor , vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii , declaratie privind dotarile specifice , utilajele , instalatiile , echipamentul tehnic, mijloacele de trasnsport , laboratorele si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului -formular nr. 12H , declaratie care contine informatii privind numarul mediu , in ultimele 12luni , al personalului angajat , asigurarea cu personal de specialitate , numarul si pregatirea cadrelor de conducere , precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului -formular 12I, CV persoanelor respondabile direct cu indeplinirea contractului , precum si a altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului , asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (copie legalizata a atestatului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata sau la casieria primariei comunei Stejaru
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 12:00
Locul: sala de sedinte a Consiliului Local Stejaru , localitatea stejaru, comuna Stejaru, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti autorizati ai ofertantului , pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str;Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , localitateaBucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.012/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul de achizitii al Primarieicomunei Stejaru din comuna Stejaru , judetul Tulcea ,
Adresa postala: localitatea Stejaru , comuna Stejaru , judetul Tulcea, Localitatea: Stejaru, Cod postal: 827215, Romania, Tel.0240/564833 /809, Email: [email protected], Fax: 0240/564833
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 12:23