Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Targu Trotus, judetul Bacau.


Anunt de participare numarul 30206/29.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Targu Trotus (Consilul local al Comunei Targu Trotus)
Adresa postala: str. principala nr.273, Localitatea: Targu Trotus, Cod postal: 607630, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Gabor, Tel.0234347172, Email: [email protected], Fax: 0234347002, Adresa internet (URL): trotus
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de canalizare si statie de epurare in comuna Targu Trotus, judetul Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile de constructii si instalatii se vor executa in localitatile Targu Trotus si Tuta, comuna Targu Trotus, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile supuse licitatiei cuprind realizarea unui sistem de captare a apelor uzate menajere si statie de tratare cu treapta mecanica si biologica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari conform listelor de cantitati de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 251RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 36000 RON. Garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri finantate din Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural conform OG nr.7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie-subcontractanti cu conditia precizarii partilor care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a acestora. Se accepta numai subcontractanti de specialitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoana juridica inregistrata cu domeniul de activitate in contructii edilitare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean sau al municiiului Bucuresti, cu cel mult 14 zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in copie legalizata. Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta 34.Dovada indeplinirii obligatiilor fiscale. Capacitatea de executare a activitatii profesionale(inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara. Bilant contabil. Informatii privind cifra de afaceri. Lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala: >100%. in cazul asocierii cerinta minima se considera indeplinita in mod individual. Solvabilitate patrimoniala: minim 30%. In cazul asocierii cerinta minima se considera indeplinita in mod individual. Resurse financiare disponibile: minim 1000000 RON. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: 10000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari in ultimii 5 ani. Experienta similara. Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. Informatii privind subcontractantii sau asocierea(daca este cazul). Standarde de asigurare a conditiilor de munca si protectiei muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare din care minim o lucrare intr-o valoare de minim 2500000 RON(exclusiv TVA), recomandari insotite de contracte de executie, PV la terminarea lucrarilor. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, certificat ISO 9001 sau echivalent si ISO 14001, inclusiv laboratoare acreditate ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul autoritatii contractante, la casieria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 13:00
Locul: Sediul Consiliului Local al comunei Tagu Trotus, str. Principala, nr.273, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezetantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori autorizati si invitati autorizati ai autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: office@cnsc, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Tragu Trotus, judetul Bacau.
Adresa postala: Str. Principala, nr.273, Localitatea: Targu Trotus, Cod postal: 607630, Romania, Tel.0234/347172, Email: [email protected], Fax: 0234/347002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer