Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de canalizare si statie de epurare in localitatea Nufaru, comuna Nufaru, judetul Tulcea


Anunt de participare numarul 41874/23.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Nufaru (Consiliul Local Nufaru)
Adresa postala: Str. Domnita Maria nr. 252, Localitatea: Nufaru, Cod postal: 827170, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Vrajmasu, Tel.0240-549054, Email: [email protected], Fax: 0240-549062, Adresa internet (URL): www.primarianufaru.tim.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de canalizare si statie de epurare in localitatea Nufaru, comuna Nufaru, judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: localitatea Nufaru, judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie retea de canalizare penru apele menajere in localitatea Nufaru realizata prin conducte din PVC- lungime retea 12338 ml- Executia a 8 (opt ) statii de pompare pentru trimiterea apei la statia de epurare;
- Aprovizionare Statie de epurare (unitate de epurare compacta, containerizata si supraterana), executieconstructiila obiectul Statie epurare si montaj echipamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie retea de canalizare
Valoarea estimata fara TVA: 990, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA si se constituie prin retineri din situatiile de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al comunei Nufaru, judetul Tulcea si bugetul de statplata se face pe baza facturilor si a situatiilor de lucrari executate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza dupa finalizarea procedurii de achizitie, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea completare Formular 12 A
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 12 B
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional/sau alte documente echivalente celor cerute persoanelor fizice si juridice romane
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificate privind plata taxelor catre bugetul de stat si bugetul local;
- bilantul contabil la 31.12. 2007 inregistrat la Administratia Finantelor Publice;
- operatorul economic (ofertantul) trebuie sa demonstreze ca are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.Incazul in care, operatorul economic este sustinut de o alta persoana, aceasta va fi demonstrata printr-un Angajament ferm de sustinere financiara, act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate.-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra de afacericumulata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala saumai mare de 1.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de executie lucrari similare in ultimii 5ani
Solicitat XNesolicitat -Ofertantul va face dovada ca a executat in baza unui contract de executie de lucrari, cel putin o lucrare(sau o suma de prestatii) de tipul:
- executiei de retele de canalizare;
- executie statii de pompare ape menajere;
-executie retele de alimentare cu apa cu conducte din politilena PEHD (lucrari aproximativ similare ca dificultate in executie)
a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 300.000 euro;
- Lista contractelor in derulare si repartizare pe contracte a personalului angajat de catre ofertant;
- Ofertantul trebuie saprezinte certificatul de atestare pentru asigurarea calitatii : standard SREN ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul Consiliului Local Nufaru, judetul Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2008 15:00
Locul: Consiliul local Nufaru, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor stabilita prin dispozitia conducatorului autoritatii contractante si reprezentantii ofertantilor sau imputernici ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer