Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE,COMUNA SALCIA. ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA SALCIA, JUDETUL MEHEDINTI


Anunt de participare numarul 77560/18.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Salcia (Primaria comunei Salcia)
Adresa postala: sat Salcia, Localitatea: Salcia, Cod postal: 227425, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Salcia, Tel.0252391603, In atentia: Pantelimon Gelu, Email: [email protected], Fax: 0252391620, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, COMUNA SALCIA. ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA SALCIA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SALCIA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru obiectivul: SISTEM DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE, COMUNA SALCIA. ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA SALCIA, JUDETUL MEHEDINTI, conform cu specificatiile tehnice din caietele de sarcini, cu listele de cantitati si piesele desenate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cu specificatiile tehnice din caietele de sarcini, cu listele de cantitati si piesele desenate.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 548, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare in cuantum de 78.000 lei2. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala - masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.4.Certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de ORC 5.Certificat de inregistrare emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara3. In cazul unei asocieri : - bilanturile contabile si scrisorile de bonitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte (daca este cazul) ;
- plafoanele de lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala vor fi indeplinite de catre fiecare asociat in parte;
- plafoanele de cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani si capacitatea financiara vor fi indeplinite prin cumul de catre grupul de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Bilanturile contabile pe anul 2006, 2007 si 2008, vizate de Directia Generala a Finantelor Publice2.Declaratia privind media cifrei de afaceri din ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare de 11.000.000 lei3.Lichiditate generala (capital propriu/datorii curentex100) > 100%4.Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasivx100) > 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani2. Informatii privind experienta similara 3. .Informatii privind subcontractantii4. Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii6. Standarde de asigurare a calitatii executiei, managementului mediului si protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii cinci ani, unul sau mai multe contracte similare care a/au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul retelelor de alimentare cu apa/canalizare/ statii de tratare si epurare a apei, a caror valoare totala sa fie cel putin egala cu 900.000 lei.Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare in original sau copie legalizata din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari similare de retele de alimentare cu apa/canalizare/statii de tratare si epurare a apei executate si nominalizate in formularul 12F din sectiunea a III-a - formulare . Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- valori, perioada si locul executiei lucrarilor;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- certificari de buna executie, daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: i. neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;ii. cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;iii. receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Se vor prezenta copii dupa procesele verbale de receptie a lucrarilor.In cazul unei asocieri cel putin unul dintre ofertanti trebuie saindeplineasca aceasta cerinta.2.Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima).3.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului. Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice5.ISO9001:2001; ISO 14001:2005: OHSAS 18001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 322010842700003
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SALCIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
) membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3)observatorii desemnati de catre UCVAP;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322: "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"Proiect nr. C 322010842700003
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, datorita marimii fisierelor electronice puse la dispozitie de proiectant: Proiectul tehnic nu poate fi pus la dispozitia ofertantilor decat in format electronic pe CD, la solicitarea scrisa a acestora transmisa la nr. de fax 0252391620. Predarea primirea CD-ului se face prin prezentarea personala a ofertantilor sau prin curier imputernicit la sediul Primariei Salcia. Nu se pot transmite nici pe mail fisierele din aceleasi motive de dimensiuni. Restul documentelor sunt accesibile in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD N TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Salcia
Adresa postala: com. Salcia, jud. Mehedinti, Localitatea: Salcia, Cod postal: 227425, Romania, Tel.0252391603, Fax: 0252391620
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer