Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM DE CANALIZARE SI TRATARE A APELOR UZATE IN SATELE POPESTI SI NOVACI, ORAS MIHAILESTI, JUD. GIURGIU


Anunt de participare numarul 110327/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIHAILESTI (PRIMARIA ORASULUI MIHAILESTI)
Adresa postala:  CALEABUCURESTI NR.142, Localitatea:  Mihailesti, Cod postal:  085200, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI DOBRE, Tel. 0246278004, Email:  [email protected], Fax:  0246278392, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DE CANALIZARE SI TRATARE A APELOR UZATE IN SATELE POPESTI SI NOVACI, ORAS MIHAILESTI, JUD. GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Popesti si Novaci, oras Mihailesti, jud. Giurgiu.
Terenul pe care se vor amplasa retelele de canalizare face parte din domeniul public -cai de circulatie.
Accesul in zona se face prin DE 70 si DJ 412.
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin investitia de fata se propune realizarea lucrarii ?Retea de canalizare a satelor Popesti si Novaci? din orasul Mihailesti.
Aceasta investitie va duce la imbunatatirea calitatii vietii, va influenta direct dezvoltarea activitatilor sociale, culturale, economice si crearea de oportunitati ocupationale.
Prin realizarea sistemului centralizat de canalizare menajera, se maresc sansele la o parte din oportunitatile de mai sus sa se concretizeze prin dezvoltarea initiativei private care reprezinta tot mai mult motorul dezvoltarii economiei in zona
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Solutia pentru alimentarea cu apa a satelor Popesti si Novaci este urmatoarea:
Sursa de apa: 2 puturi forate la adancimea de 65 m, amplasate in satele Popesti si Novaci echipate cu electropompe submersibile H= 30 mCA; q= 15 mc/h; P= 4 kw
Gospodarie de apa formata din urmatroarele obiecte:
?cladire gospodarie de apa comuna pentru statie clorare, statie pompare si punct de exploatare (10, 00 x 2, 45 x 3, 00 m)
Clorarea apei se va face cu clor gazos.
Pomparea apei in retea se va face cu un grup de pompare format din:
?3 electropompe centrifuge tip SV 9209 cu caracteristicile Q= 26, 0 mc/h; H= 58 mCA; P= 3x7, 5 kw
?rezervor de inmagazinare V= 300 mc, cilindric suprateran cu carcasa din placa metalica din otel galvanizat si dimensiunile D= 9, 36 m; H= 5, 10 m montat pe fundatie din beton
Retele apa potabila
?conducte legatura puturi -220, 0 ml
?conducte distributie apa potabila -12775, 0 ml
Sistemul centralizat de alimentare cu apa va asigura necesarul de apa pentru nevoi gospodaresti pentru animalele din gospodarii cat si pentru unitatile de productie si obiectivele social culturale din satele Popesti si Novaci.
In prezent satele Popesti si Novaci nu dispun de sistem centralizat de canalizare menajera.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 12.000 lei si Garantia de buna executie este in procent de 10 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale (HG577/1997)constituite la nivelul bugetului local. Plata lucrarilor se va face esalonat, pe stadii de lucrari, functie de alocatia bugetara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A, Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 - Formular 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, 1. Declaratie privind istoricul litigiilor, Caziere judiciare, Imputernicire legala, Copie dupa CUI (codul unic de inregistrare) emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator emis de ORC(original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente care sa demonstreze inregistrarea unei valori globale pozitive privind situatia economica si financiara pe intreg exercitiul de raportareFisa de informatii generale(Formularul 13)
Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ce trebuie sa fie egala sau mai mare decat urmatoarea valoare: Cerinta minima : cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - minim 11.000.000, 00 LEI.Nivel minim impus: Nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2009sa fie de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani - Completare Formular 12F se va completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -Se va atasa Formularul 14 - Experienta similara.
Recomandari de la beneficiari
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
Informatii privind subcontractatii - Se va completa Formularul 12G cu subcontractantii si partile din contract subcontractate.
Informatii privindasociatii conform Fisa de date.
Standarde de asigurarea calitatii : Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) pentru lucrari edilitare si civile.
Standarde de protectia mediului : Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) pentrulucrari edilitare si civile.
Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii : Prezentarea Certificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) pentru lucrari edilitare si civile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani un contract de lucrari in mediu urban avand ca obiect: canalizare si / sau statie de epurare a carui valoare sa fie de minim 1 800 000 leifara TVA.Minim 1 recomandare din partea altui beneficiarpentru lucrare similara, pentru operatorii participanti la procedura.Cerinta minima: completare Formular 12HOfertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunurinecesare indepliniri contractului : -Aparat de sudura cap la cap -2 buc.-Basculante 2 buc.-Buldoexcavator ? 2 buc.-Excavator- 1 buc.-Placa compactoare.- 1 buc.-Grup electrogen mobil? 1 bucataCerinta minima: completare Formular 12I si prezentarea de CV-uriale personalului cheie propus pentru executarea contractului si declaratie de disponibilitate.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: ?Sef santier ? inginer constructor cu experientaminim 5ani.?1 inginer specialitatea constructii civile si industriale?1 inginer/subinginer instalator?Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul in constructii edilitare.?Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile?Responsabil cu calitatea in domeniul constructii civile?Responsabil cu calitatea in domeniu constructiilor edilitare?Auditor de mediu?Responsabil SSM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 11:00
Locul: Primaria Orasului Mihailesti, orasul Mihailesti, Jud. Giurgiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantarea lucrarilor de executie se face din fonduri guvernamentale constituite le bugetul local.Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP la sectiunea "Documentatie si clarificari".Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0246.278.004, persoana de contact Dragne Lucica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0591, Romania, Tel. 021.31.95.183, Fax:  021.31.95.181, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare privind achizitiile publice.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Mihailesti
Adresa postala:  Calea Bucuresti, nr. 142, Localitatea:  Mihailesti, Cod postal:  085200, Romania, Tel. 0246.278.004, Email:  [email protected], Fax:  0246.278.392
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer