Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de cod de bare pentru arhive de carti funciare


Anunt de participare numarul 65974/10.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de cod de bare pentru arhive de carti funciare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile ANCPI, OCPI si BCPI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unui sistem de cod de bare pentru arhive de carti funciare, care cuprinde : - aplicatie pentru monitorizarea, jurnalizarea si auditarea bazei de date de carte funciara (CPV :48160000-7);
- etichete cu holograme personalizate (CPV: 30199761-2);
- echipamente de procesare a informatiilor(CPV: 42965000-8);
- servicii de instalare, integrare cu celelalte sisteme si asistenta tehnica/instruire (CPV :51612000-5).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199761-2 - Etichete cu coduri de bara (Rev.2)
42965000-8-Echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
48160000-7-Pachete software pentru biblioteci (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcinia) aplicatie pentru monitorizarea, jurnalizarea si auditarea bazei de date de carte funciara;b) etichete cu holograme personalizate: 10.700.000 buc;c)echipamente de procesare a informatiilor: - scanere/ cititoare coduri de bare 2D = 102 buc;
- imprimante pentru codurile de bare 2D = 18 buc;
- monitoare TouchScreen = 18 buc;
- camere preluare imagini = 18 buc.
d)servicii de instalare, integrare cu celelalte sisteme si asistenta tehnica/instruire.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 479, 999RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 225.000 lei sau 56.250 euro, garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea
b) Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
c) Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat d) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original)e)Documente care dovedesc o forma de inregistrareori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)f)Competente si certificari
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generaleb) Bilant contabil 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cerinta minima: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), sa fie minim 40.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara Declaratieprivind lista principalelor livrari deproduse in ultimii 3 ani. b) Recomandari din partea altorbeneficiari
c) Autorizare pentru livrareaproduselor
d) Informatii privind personalul tehnicde specialitate si de asigurareacalitatii
e) Informatii privind subcontractantiif) Informatii privind asociatiig)Capabilitati de performantah) Certificat ISO 9001
i) Certificat ISO 27001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cerinta minima :1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani o cantitate minima de 5.000.000 etichete cu holograme (copie contract/contracte finalizate). d)Cerinta minima: Se va prezenta CV-ul pentru: project manager - experienta minimum 5 ani in contracte similare si certificare recunoscuta national si/sau international (doua persoane);2. Operatorul economic trebuie sa faca dovadaimplementarii unui sistem electronic de gestiune similar in ultimii 3 ani, care sa implice utilizarea de etichete personalizate cu holograma (contract finalizat copie sau original pentru verificare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret total
50%
Descriere: P(n) = Pret minim x Punctaj maxim alocat,
2.
Termen de garantie echipamente mai mare fata de minimul solicitat de 3 ani
10%
Descriere: P(n) = Termen garantie (n) x Punctaj maxim alocat,
3.
Termen de garantie aplicatie mai mare fata de minimul solicitat de 3 ani
10%
Descriere: P(n) = Termen garantie (n) x Punctaj maxim alocat,
4.
Termen de finalizare contract
30%
Descriere: P(n) = Tminx Punctaj maxim alocat,
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 12:00
Locul: Splaiul Independentei 202 A, sector 6 Bucuresti, et.1, sala 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt si poate fi descarcata gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Bucuresti, cod postal 030084 Romania, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice a ANCPI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202 A, sectorul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0600022, Romania, Tel.0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2008 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer