Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem de colectare selectiva, centru de valorificare si optimizarea transportului deseurilor in arealul mun. Moinesti si a comunelor invecinate


Anunt de participare numarul 49988/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Bejan, Tel.0234363680, Email: [email protected], Fax: 0234365428
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem de colectare selectiva, centru de valorificare si optimizarea transportului deseurilor in arealul mun. Moinesti si a comunelor invecinate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Moinesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire obiecte: -Colectare si transport deseuri menajere puncte de colectare Ob. 1;
-Rampa descarcare deseuri - Ob 2;
-Hala tehnologica Ob. 3;
-Retele apa canal Ob 4;
-Sistematizare teren si cabina poarta Ob 5;
-Racord electric si iluminat exterior Ob. 6;
-Organizare de santier;
-Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj;
-Dotari cabina poarta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
45222110-3-Rampa de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 19.000 lei, garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: buget local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata de OUG 94/2007, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare al societatii, Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine traduse legalizat in limba romana-unde este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi pe anii 2005, 2006 si declaratia privind cifra de afaceri a anului 2007, vizate si inregistrate de organele competente, (pentru persoanele juridice straine, bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006, 2007 sa fie inregistrate la autoritatea competenta din tara respectiva, Certificate constatatoare privind obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri este de 3.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista utilajelor utilizate pentru executia lucrarii si dovada detinerii acestora, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, atestatul responsabilului tehnic cu executia si cel al responsabilului cu controlul calitatii, CV uri personal de conducere, cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari privind executia unor lucrari similare (in managementul deseurilor), procese verbale de receptie finala, vizate de ISC, declarare subcontractanti, prezentare sistem management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu o valoare mai mare sau egala cu 590.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria autoritatii contractante, sau cu OP in contul RO90TREX0635006XXX000061, deschis la Trezoreria Moinesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 12:00
Locul: Sediul primariei mun. Moinesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin program PHARE 2004, Componenta Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 34, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel.0234365662, Email: [email protected], Fax: 0234365530
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se vor depune in termen de 5 zile de la anuntarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Primariei Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 141, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel.0234363680, Email: [email protected], Fax: 0234364428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer