Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona localitatii Gura Humorului, judetul Suceava".


Anunt de participare numarul 29501/25.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Sancariuc, Tel.0230 235051, Email: [email protected], Fax: 0230 235051
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer pentru deseuri in zona localitatii Gura Humorului, judetul Suceava".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gura Humorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de autocompactoare si incarcator frontal pentru proiectul: SISTEM DE COLECTARE SELECTIVA SI AMENAJARE STATIE DE TRANSFER IN ZONA LOCALITATII GURA HUMORULUI, JUDETUL SUCEAVALocatia proiectului: orasul Gura Humorului;orasul Frasin;comuna Manastirea Humorului;comuna Ostra;comuna Stulpicani;comuna Valea Moldovei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
29221510-2-Autoincarcatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 (doua) bucati autocompactoare1 (una) bucata incarcator frontal
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 290, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.11.2007 pana la 08.05.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru Lotul 1 12.480 RON, Lotul 25.440 RONGarantia de buna executie nu va depasi 10% pentru Lotul 1 si nu va depasi 10% pentru lotul 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare 2004 Coeziune Economica si SocialaCod proiect: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.07
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaSolicitat¦ Cerinta obligatorie: completare formular12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonantaSolicitat¦ Cerinta obligatorie: completare formular12 BDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitat¦ Cerinta obligatorie: completare formular12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, Bilantul pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, cerinta minima fiind ca cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie minim 288.000 euro- asigurarea riscului profesionalCerinta obligatorie: Completare formular2OData pentru care se determina echivalenta leu/euro: luna August 2007 - cursul infor - euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3ani
Solicitat Declaratie privind lista livrari produse in ultimii 3 ani: completare formular 12 D
Solicitat Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: completare formular 12 I si model CVSolicitat Experienta similara: completare formular 21
Solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 18:00
Locul: Primaria Gura Humorului, sala mica de sedinte, etaj 1 (fumoar)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti cu delegatie ai ofertantilor (cate unu de fiecare ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2004 Coeziune Economica si SocialaCod proiect: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.07
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleus, Nr 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, Nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/214.948, Email: [email protected], Fax: 0230/214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Gura Humorului
Adresa postala: Strada Piata Republicii Nr 14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel.0230235051, Email: [email protected], Fax: 0230235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 23:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer